Mary Poppins Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Ja da er dagen kommet, talen er skrevet, diplomene (prisene) er laget og alt begynner å komme i orden. MEN, hvordan skal jeg begynne? Altså skal jeg bare stå opp og si "nå er tiden inne for årets prisutdeling, den første prisen går til en person som..." eller har du noe annet forslag? 0 Siter
Gjest jeppsann! Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Begynn med minste prisen. ding ding ding... Mine damer og herrer, Da har turen kommet til utdeling av "kokkeprisen 2006". Kokkeprisen er den gjeveste ......., og ......... . De nominerte i kategorien er: Jamie Oliver, osv osv. Vinneren er en som ikke bare lager ....., men også ....... og ....... . Stillhet, åpne konvolutten.... Og vinneren av kokkeprisen 2006 er..... MAMMA! (Og begrunnelsen.) Men jeg må si jeg lurer på hvor mange i selskapet som allerede tilfeldigvis vet om dette, gjennom dol? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. september 2006 Forfatter Skrevet 23. september 2006 ding ding ding... Mine damer og herrer, Da har turen kommet til utdeling av "kokkeprisen 2006". Kokkeprisen er den gjeveste ......., og ......... . De nominerte i kategorien er: Jamie Oliver, osv osv. Vinneren er en som ikke bare lager ....., men også ....... og ....... . Stillhet, åpne konvolutten.... Og vinneren av kokkeprisen 2006 er..... MAMMA! (Og begrunnelsen.) Men jeg må si jeg lurer på hvor mange i selskapet som allerede tilfeldigvis vet om dette, gjennom dol? Veldig bra, takk Jev tviler nok veldig sterk på at noen av dem vankes på dol 0 Siter
keinstein Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 ding ding ding... Mine damer og herrer, Da har turen kommet til utdeling av "kokkeprisen 2006". Kokkeprisen er den gjeveste ......., og ......... . De nominerte i kategorien er: Jamie Oliver, osv osv. Vinneren er en som ikke bare lager ....., men også ....... og ....... . Stillhet, åpne konvolutten.... Og vinneren av kokkeprisen 2006 er..... MAMMA! (Og begrunnelsen.) Men jeg må si jeg lurer på hvor mange i selskapet som allerede tilfeldigvis vet om dette, gjennom dol? Oi da. Det blir gøy! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.