Gå til innhold

Hvor ta kopier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bibliotek

Bokhandlere

Kopisentre

Bibliotek ja! Takk takk :)

Jeg har alltid vært så vant med å bruke kopimaskinen da jeg var under utdannelse.

Nå som jeg er ferdig, er jeg helt grønn på hvor slike ting finnes!" *ler*

Skrevet

Et skudd i mørket dette, men kanskje... Kopisenter? :P

Hehe, kopisenter ja.

Jeg visste det, men problemet er at jeg ikke vet hvor slike kopi sentre ligger i Bergen sentrum.

Så derfor tenkte jeg på andre "mer velkjente" steder :)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Du får jo tatt kopier på postkontoret da, men det er dyrt.

Tror det koster hele 10,- pr. kopi.

Skrevet

Du får jo tatt kopier på postkontoret da, men det er dyrt.

Tror det koster hele 10,- pr. kopi.

postkontoret ja!! Føler meg som en iniuitt som ikke har har peiling på sivilisasjon's fremskritt i dagens samfunn...

Ja..

Gjest sånn er det
Skrevet

postkontoret ja!! Føler meg som en iniuitt som ikke har har peiling på sivilisasjon's fremskritt i dagens samfunn...

Ja..

og posthuset i bergen har ikke flytta seg mer enn et par cm. siden sist du var der.

Skrevet

og posthuset i bergen har ikke flytta seg mer enn et par cm. siden sist du var der.

Åh ? Sier du det... merkelig at et helt shopping senter har tatt plass der da ;)

Jeg går på post i butikk, aldri posthuset. For å være helt ærlig så vet jeg ikke hvor det er etter det ble flyttet.

Skrevet

Åh ? Sier du det... merkelig at et helt shopping senter har tatt plass der da ;)

Jeg går på post i butikk, aldri posthuset. For å være helt ærlig så vet jeg ikke hvor det er etter det ble flyttet.

Inni det nevnte kjøpesenteret.

Skrevet

Hehe, kopisenter ja.

Jeg visste det, men problemet er at jeg ikke vet hvor slike kopi sentre ligger i Bergen sentrum.

Så derfor tenkte jeg på andre "mer velkjente" steder :)

Det ligger et kopisenter i C.Sundtsgate, ute ved Simobutikken.

Skrevet

Inni det nevnte kjøpesenteret.

Som jeg aldri er på :)

Skrevet

Bibliotek ja! Takk takk :)

Jeg har alltid vært så vant med å bruke kopimaskinen da jeg var under utdannelse.

Nå som jeg er ferdig, er jeg helt grønn på hvor slike ting finnes!" *ler*

Posten tar 10,- pr. kopi, 15,- om du skal ha det attestert. Biblioteket tar 2,- pr. kopi, men mange av dem attesterer ikke da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...