Hatsumomo Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Hvor - sånn generelt i byer - får man tatt kopier? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Bibliotek Bokhandlere Kopisentre 0 Siter
Glimtipper Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Et skudd i mørket dette, men kanskje... Kopisenter? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 23. september 2006 Forfatter Skrevet 23. september 2006 Bibliotek Bokhandlere Kopisentre Bibliotek ja! Takk takk Jeg har alltid vært så vant med å bruke kopimaskinen da jeg var under utdannelse. Nå som jeg er ferdig, er jeg helt grønn på hvor slike ting finnes!" *ler* 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 23. september 2006 Forfatter Skrevet 23. september 2006 Et skudd i mørket dette, men kanskje... Kopisenter? Hehe, kopisenter ja. Jeg visste det, men problemet er at jeg ikke vet hvor slike kopi sentre ligger i Bergen sentrum. Så derfor tenkte jeg på andre "mer velkjente" steder 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 universitetet, arbeidskontoret 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Du får jo tatt kopier på postkontoret da, men det er dyrt. Tror det koster hele 10,- pr. kopi. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 23. september 2006 Forfatter Skrevet 23. september 2006 Du får jo tatt kopier på postkontoret da, men det er dyrt. Tror det koster hele 10,- pr. kopi. postkontoret ja!! Føler meg som en iniuitt som ikke har har peiling på sivilisasjon's fremskritt i dagens samfunn... Ja.. 0 Siter
Gjest sånn er det Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 postkontoret ja!! Føler meg som en iniuitt som ikke har har peiling på sivilisasjon's fremskritt i dagens samfunn... Ja.. og posthuset i bergen har ikke flytta seg mer enn et par cm. siden sist du var der. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 23. september 2006 Forfatter Skrevet 23. september 2006 og posthuset i bergen har ikke flytta seg mer enn et par cm. siden sist du var der. Åh ? Sier du det... merkelig at et helt shopping senter har tatt plass der da Jeg går på post i butikk, aldri posthuset. For å være helt ærlig så vet jeg ikke hvor det er etter det ble flyttet. 0 Siter
Lula Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Åh ? Sier du det... merkelig at et helt shopping senter har tatt plass der da Jeg går på post i butikk, aldri posthuset. For å være helt ærlig så vet jeg ikke hvor det er etter det ble flyttet. Inni det nevnte kjøpesenteret. 0 Siter
Lula Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Hehe, kopisenter ja. Jeg visste det, men problemet er at jeg ikke vet hvor slike kopi sentre ligger i Bergen sentrum. Så derfor tenkte jeg på andre "mer velkjente" steder Det ligger et kopisenter i C.Sundtsgate, ute ved Simobutikken. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Hehe, kopisenter ja. Jeg visste det, men problemet er at jeg ikke vet hvor slike kopi sentre ligger i Bergen sentrum. Så derfor tenkte jeg på andre "mer velkjente" steder http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?q=kopisenter%2C+bergen 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 23. september 2006 Forfatter Skrevet 23. september 2006 Inni det nevnte kjøpesenteret. Som jeg aldri er på 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 23. september 2006 Forfatter Skrevet 23. september 2006 http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?q=kopisenter%2C+bergen Hmmm hvorfor føler jeg meg en smule dum nå? 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Bibliotek ja! Takk takk Jeg har alltid vært så vant med å bruke kopimaskinen da jeg var under utdannelse. Nå som jeg er ferdig, er jeg helt grønn på hvor slike ting finnes!" *ler* Posten tar 10,- pr. kopi, 15,- om du skal ha det attestert. Biblioteket tar 2,- pr. kopi, men mange av dem attesterer ikke da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.