Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er i uke 31 og har nå i en mnd ca vært svimmel,kvalm og kaldsvetter. det skjer spesielt da jeg tar buss til skolen og er oppe tidlig! hver morgen på bussen..merker jeg at det begynner å gå rundt for meg,svartner,kaldsvetter og blir kjempe kvalm... dette har jeg hatt hver morgen omtrent i en mnd! jeg har vann i bena! jeg var hos lege..og blodtrykk og urin er normalt! men jeg lurer sån på hva dette kan være?? blir litt engstelig!:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247049-hva-kan-det-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde noe av det samme selv. Besvimte nesten på en butikk. Og det eneste som hjalp da var friskk luft og sitte helt stille.

Og vann!

Det var en stund så ille at jeg ikke gikk inn i varme, trange butikker.

Kanskje du skulle sykemeldes en uke så du slipper bussturen, som jeg tror er den utløsende årsak.

Hvil deg og spis nok mat + rikelig med drikke!

Spiser du frokost? Stresser du for å komme til bussen?

hei! ja jeg spiser frokost hver morgen,og jeg blir kjørt bort til bussholde plassen! derfor jeg ikke skjønner hvorfor jeg blir slik form! :( har fått endel vann i bena ,kanskje derfor jeg blir svimmel???

hei! ja jeg spiser frokost hver morgen,og jeg blir kjørt bort til bussholde plassen! derfor jeg ikke skjønner hvorfor jeg blir slik form! :( har fått endel vann i bena ,kanskje derfor jeg blir svimmel???

Jeg vil tro det er et blodtrykksfall som kommer. Symptomene kan tyde på det.

Eller så er det blodsukkeret som ikke har det helt greit.

Synes du skal snakke med legen om det. Det å ha hevelser i bena skulle ikke gi slike symptomer. Jeg har hatt enorme hevelser i bena i alle 3 svangerskap, men ikke opplevd å bli kvalm og svimmel etc.

Det har jeg derimot når blodsukkeret blir lavt eller jeg får et blodtrykksfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...