Gjest H5N1 Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Begynner å bli en stund siden jeg datet sist. Under en fuktig tur på byen hadde vist jeg bedt med en jeg har truffet litt i det siste på konsert, husker det knapt, men uansett... Det jeg lurer på er siden jeg skal ta henne med, skal jeg betale for alt? Hadde tenkt å overnatte på hotell og stikke en tur ut osv. Begynte å tenke på litt sånne praktiske ting og ble litt usikker på hvordan sånt fungerer. Det har kanskje ikke så mye å si men hun er "rik" og eldre enn meg 0 Siter
hidi Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Har du invitert henne må du betale for morsomhetene. Du må være forsiktig med sånt i fylla, vet du. 0 Siter
mermaid Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Enig med de andre, har du invitert, betaler du. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Du betaler. Med mindre hun insiterer på å dele. Da trenger du ikke legge deg ned å hyle og nekte. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 I min verden betaler man for seg selv, uavhengig av hvem som "inviterer" eller tar initiativ til daten. 0 Siter
red Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 æsj, er det så nøye ? Jeg pleier (pleide) å åpne med 'skal du ha noe å drikke', for så gå å hente/betale. De fleste damer vil etter et par øl/vin whatever si noe ala 'nå er det min tur' og henter til deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.