Gå til innhold

koffeinpiller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaringer med koffeinpiller? Jeg er så trett på forelesningene mine, og trenger noe som kan kvikke meg opp. Kaffe, sier alle, men jeg liker ikke kaffe... og trenger noe som kan kvikke meg opp!

Forslag?

Skrevet

Spis sunn mat til vanlig, og ha med banan/ GoMorgen yoghurt / smoothie e.l. som oppkvikker (sukker, med andre ord). Koffeinpiller for en som er uvant med kaffe vil mest sannsynlig bare medføre skjelvinger og forstyrrelser i hjerterytmen.

Skrevet

Trene bittelitt på fritiden, det gir meg enorm energi. Kaffe kan virke ulikt på meg fra dag til deg - en dag blir jeg kjempeopplagt og energisk, en annen dag frustrert med hjertebank, en tredje dag kan jeg nærmest sovne ette en kopp... merkelig det der. :-)

Så trening er det aller beste for å få mer energi. Helt klart.

Skrevet

Da eg var i England for nokre år sidan, kjøpte eg nokre milde koffeintablettar, var på kongress, lange dagar inne blant mange mennesker osv - kunne trenge litt piff.

Eg tålte dei ikkje spesielt bra, fikk hjartebank, kaldsvetta og heldt på å svime av der eg satt på stolen. Veldig ekkelt.

Det er nok ein grunn til at det er restriksjonar på koffeintablettar her i landet.

Drikk vatn, få frisk luft mellom forelesningane, ha god ernæring m regelmessige måltidar - ein skal visstnok bli trøtt av karbohydratar og pigg av protein, såg vi på ummm... Discovery ch. Jaja eg har ikkje snøring på ernæring, men vatn og frisk luft er alltid bra :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...