Gjest Princess Peach Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 24 nå... argh. begynner å bli gal men ja, det er gøy trenger en røykepause.... Ikke kikk på fasiten før du er nødt da. 0 Siter
Lucretia Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Ikke kikk på fasiten før du er nødt da. har ikke gjort det ennå. funnet 28 nå! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 har ikke gjort det ennå. funnet 28 nå! Tror jeg fant 18-20 stk selv før jeg kikket. Eier ikke tålmodighet. 0 Siter
Lucretia Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Tror jeg fant 18-20 stk selv før jeg kikket. Eier ikke tålmodighet. vil ikke gi meg før jeg har slått red men begynner å miste tålmodigheten nå snart. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 vil ikke gi meg før jeg har slått red men begynner å miste tålmodigheten nå snart. Hvilke bilder er det du ikke får til da? 0 Siter
Lucretia Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Hvilke bilder er det du ikke får til da? vel, de ulvene. fjellet. øynene i mørket. alle m&m'ene. de i trappa. de som danser. dama med h20 tønna (tenkte på halloween h20). den mørke hulen. begge fiskene. grønn mann i tre. blant andre 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 vel, de ulvene. fjellet. øynene i mørket. alle m&m'ene. de i trappa. de som danser. dama med h20 tønna (tenkte på halloween h20). den mørke hulen. begge fiskene. grønn mann i tre. blant andre Ulvene: Hva gjør de? Fjellet: Er det bare ett fjell? Øynene: Hva er det som har øyne? Hvor mange mynter har den røde m'en? Hva har m'en i trappa på seg? Hva har den siste m'en rundt midjen? De i trappa: Er de venner, eller? De som danser: Danser de, eller leker de? Dama med tønna: Lyst eller mørkt h2o? Mørk hule: Svart, ikke sant? Stor fisk: Hva slags fisk er det? Liten fisk: Hva slags vesen, og hvor? Grønn mann i tre: Irsk eventyrfigur. Det er vanskelig, noen av disse hadde jeg ikke hørt om før. 0 Siter
Lucretia Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Ulvene: Hva gjør de? Fjellet: Er det bare ett fjell? Øynene: Hva er det som har øyne? Hvor mange mynter har den røde m'en? Hva har m'en i trappa på seg? Hva har den siste m'en rundt midjen? De i trappa: Er de venner, eller? De som danser: Danser de, eller leker de? Dama med tønna: Lyst eller mørkt h2o? Mørk hule: Svart, ikke sant? Stor fisk: Hva slags fisk er det? Liten fisk: Hva slags vesen, og hvor? Grønn mann i tre: Irsk eventyrfigur. Det er vanskelig, noen av disse hadde jeg ikke hørt om før. ok, jeg tok to til nå. (barna som leker og h2o) Takk 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 ok, jeg tok to til nå. (barna som leker og h2o) Takk Stå på! 0 Siter
Lucretia Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Stå på! kan jeg få flere hint? hehe. er på randen til å gi opp ser du. hint til hotellet (og de skiltene rundt.. usikker på om det er samme greie eller forskjellige?). jeg har forresten klart han i vinduet med kikkerten og de som leser kart. og han med tønne på føtter og over hodet. og det gigantiske stearinlyset (eller hva det er for no) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 kan jeg få flere hint? hehe. er på randen til å gi opp ser du. hint til hotellet (og de skiltene rundt.. usikker på om det er samme greie eller forskjellige?). jeg har forresten klart han i vinduet med kikkerten og de som leser kart. og han med tønne på føtter og over hodet. og det gigantiske stearinlyset (eller hva det er for no) Skiltene: Hva er skilt (flertall) på engelsk? De som leser kart: Ser det ut som de vet hvor de er, eller har disse gutta gått seg bort? Tønne på føtter: Det er en kurv-mann. Stort stearinlys: Et hus av hva? 0 Siter
Lucretia Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Skiltene: Hva er skilt (flertall) på engelsk? De som leser kart: Ser det ut som de vet hvor de er, eller har disse gutta gått seg bort? Tønne på føtter: Det er en kurv-mann. Stort stearinlys: Et hus av hva? 32 nå gir jeg meg 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 32 nå gir jeg meg Det er lov å kikke på fasiten under her. 0 Siter
Lucretia Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Creature from the Black Lagoon Leprechaun Saw House of Wax The Birds The Village The Dead Zone The Hills Have Eyes 12 Monkeys The 6th Sense Beetlejuice Child's Play Blade Silence of the Lambs Pumpkinhead Twin Peaks War of the Worlds Signs Rear Window 39 steps The Grudge Blue Velvet Jaws Halloween Texas Chainsaw Massacre The Ring Lost Boys The Mummy Dark Water The Shining Psycho A Clockwork Orange Rosemary's Baby The Omen The Invisible Man Candyman The Wicker Man Eraserhead Pitch Black Pirahna Scream The Butterfly Effect Seven Alien The Howling Nightmare on Elm Street Children of the Corn Friday the 13th The Fly The Crow Følgende klarte jeg helt av meg selv (og fire til med dine hint!) Saw The Birds The Village 12 Monkeys Beetlejuice Blade Silence of the Lambs Pumpkinhead War of the Worlds Rear Window Jaws Halloween The Mummy The Shining Psycho A Clockwork Orange Rosemary's Baby The Invisible Man Candyman Scream The Butterfly Effect Seven Alien Nightmare on Elm Street Children of the Corn Friday the 13th The Fly The Crow 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Følgende klarte jeg helt av meg selv (og fire til med dine hint!) Saw The Birds The Village 12 Monkeys Beetlejuice Blade Silence of the Lambs Pumpkinhead War of the Worlds Rear Window Jaws Halloween The Mummy The Shining Psycho A Clockwork Orange Rosemary's Baby The Invisible Man Candyman Scream The Butterfly Effect Seven Alien Nightmare on Elm Street Children of the Corn Friday the 13th The Fly The Crow *applaus* Du er mye flinkere (og mye mer tålmodig) enn meg. 0 Siter
Lucretia Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 *applaus* Du er mye flinkere (og mye mer tålmodig) enn meg. takketakk. ja men jeg pleier å ha en del tålmodighet når det gjelder ting jeg liker. Og mørke filmer er en slik ting Av de jeg nevnte, er det 9(!!) jeg ikke har sett. uff. Må gjøres noe med 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 takketakk. ja men jeg pleier å ha en del tålmodighet når det gjelder ting jeg liker. Og mørke filmer er en slik ting Av de jeg nevnte, er det 9(!!) jeg ikke har sett. uff. Må gjøres noe med Jeg digger også sånne mørke filmer. Men det var mange her jeg ikke hadde sett, ja! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.