Gå til innhold

Jeg var forberedt på at det kunne skje, men ikke på det ekstreme savnet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære du.. Det bli bedre en gang. Men vet at det kjennes som om du ikke kommer til å tåle det. Men det gjør du!

Ville gi deg dette

http://www.addo-goodhope.co.za/pics/big/orangetree.jpg

Men så kom jeg over denne siden. Synes det var en sånn vidunderlig historie. Kanskje fullstendig malplassert akkurat nå, da får du sparke litt på meg..

*klem*

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

11

• hidi

3

• flisa

2

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kjære du.. Det bli bedre en gang. Men vet at det kjennes som om du ikke kommer til å tåle det. Men det gjør du!

Ville gi deg dette

Men så kom jeg over denne siden. Synes det var en sånn vidunderlig historie. Kanskje fullstendig malplassert akkurat nå, da får du sparke litt på meg..

*klem*

..og andre linken kom ikke med..

http://www.picsearch.com/info.cgi?q=orange%20tree&id=1yTYJZaNi2CDplxM1KMh0wCq2-6KDpYqQSRIJZTNkbc&start=81

Skrevet

Ville gi deg dette

*klem*

Hehe... Akkurat nå kunne det virke som om du står i ledetråd med bella, men det skjønner du sikkert ikke hva meg mener med....*s*

Det rareste med sorg er de voldsomme variasjonene i sinnsstemning i løpet av et døgn. Akkurat som om man er laget slik at både kropp og sinn tar en del pauser. Kan ikke huske sist jeg var så sliten hver kveld som jeg har vært de to siste ukene.

Skrevet

Hehe... Akkurat nå kunne det virke som om du står i ledetråd med bella, men det skjønner du sikkert ikke hva meg mener med....*s*

Det rareste med sorg er de voldsomme variasjonene i sinnsstemning i løpet av et døgn. Akkurat som om man er laget slik at både kropp og sinn tar en del pauser. Kan ikke huske sist jeg var så sliten hver kveld som jeg har vært de to siste ukene.

En i min nære familie har i flere tiår jobbet med mennesker i sorg, og vi har snakket mye om dette. Sorgen tar pauser. Barn viser dette på en veldig god måte. På en så god måte at enkelte voksne ikke forstår graden i deres sorg. De kobler av med lek og går så opp i den at voksne rundt kan reagere. Det er godt vi er laget slik. Jeg tror det virkelig hjelper oss til å komme igjennom dagene. Så blir det viktig for den som er i sorgen og tillate seg pausene. Jeg håper du klarer det.

Og at du får en god natts søvn.

Skrevet

Tror man er laget sånn. Er slitsomt å sørge! Har mine perioder med sorg, av helt andre grunner. Det tar virkelig alle krefter og den tar seg pauser på egenhånd, midt i at alt ikke er til å holde ut. Vi er rart skrudd sammen.

Leste jeg her et sted at du hadde hund? Har iallfall vært glad for å ha mine katter her når det står på som værst. Selvom et er tungt og tøfft å måtte ordne for de, så er det noen som trenger meg, gir bittelitt styrke! Håper du og får det!

Og angående de gule - leste under her og la sammen to og to og det ble betydelig mer enn fire.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...