Tralla Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Ja, da har jeg nærmest på innfall bestillt meg denne tlf. Den skal vel være bra, ikke sant?? Har vært veldig fornøyd med W500i, men nå fikk jeg lyst til å fornye :-) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Jeg kjøpte den for et par uker siden og er foreløbig veldig fornøyd. 0 Siter
songbirdy Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Den fungerer veldig bra for meg iallefall!! Jeg hadde en ekstremt gammel og dårlig en fra før da, så ALT hadde vært bedre. Men kameraet er pluss nr. 1, har fått masse bra tilbakemeldinger på gode bilder. ) 0 Siter
Tralla Skrevet 25. september 2006 Forfatter Skrevet 25. september 2006 Jeg kjøpte den for et par uker siden og er foreløbig veldig fornøyd. Det høres bra ut :-) Håper min kommer snart! 0 Siter
Tralla Skrevet 25. september 2006 Forfatter Skrevet 25. september 2006 Den fungerer veldig bra for meg iallefall!! Jeg hadde en ekstremt gammel og dårlig en fra før da, så ALT hadde vært bedre. Men kameraet er pluss nr. 1, har fått masse bra tilbakemeldinger på gode bilder. ) Da venter jeg i spenning på at min skal komme i posten :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.