Gå til innhold

Hvilken film skal vi leie??? HASTER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ut og leie film, men aner ikke hva som er verdt å se om dagen. Idag har vi lyst på en komedie eller annen "koselig" film. Forslag???

Skrevet

Kommer jo helt an på hva dere har sett ellers anbefaler jeg "ratrace"

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hostel er skikkelig morsom :)

Kjempegøyal... :P

Skrevet

Kjempegøyal... :P

Vet du, jeg har ikke sett slike filmer på en del år, så jeg vet ikke om jeg bare er ute av trening..

Men jeg ble nesten litt uvel av denne filmen.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vet du, jeg har ikke sett slike filmer på en del år, så jeg vet ikke om jeg bare er ute av trening..

Men jeg ble nesten litt uvel av denne filmen.

Jeg ble ikke bare nesten uvel, jeg ble veldig kvalm av denne filmen. Men etterhvert ble det så ille at jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte. Jeg valgte å le, for det var så voldsomt over the top.

Skrevet

Jeg ble ikke bare nesten uvel, jeg ble veldig kvalm av denne filmen. Men etterhvert ble det så ille at jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte. Jeg valgte å le, for det var så voldsomt over the top.

OK, bryter sammen og tilstår.

Jeg ble ganske kvalm jeg og.

Syke, syke mannen som har laget dette.

Gjest Princess Peach
Skrevet

OK, bryter sammen og tilstår.

Jeg ble ganske kvalm jeg og.

Syke, syke mannen som har laget dette.

Ja, han måtte ha en psyk fantasi. Så på ekstramaterialet at de måtte ha en strykekvartett som spilte klassisk musikk på filmsettet, for det var så skummelt. *fnis*

Skrevet

Ja, han måtte ha en psyk fantasi. Så på ekstramaterialet at de måtte ha en strykekvartett som spilte klassisk musikk på filmsettet, for det var så skummelt. *fnis*

Hehe, ja. Var jo et 'velfungerende' galehus midt i østblokkland.

Tror ikke det bare er kos å være der nei.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, ja. Var jo et 'velfungerende' galehus midt i østblokkland.

Tror ikke det bare er kos å være der nei.

Men når du lager en dritskummel skrekkfilm så bør du jo være litt barsk, eller? Syntes det var litt morsomt, jeg. :)

Skrevet

Men når du lager en dritskummel skrekkfilm så bør du jo være litt barsk, eller? Syntes det var litt morsomt, jeg. :)

when the going gets tough, the tough hides under the table

Gjest Princess Peach
Skrevet

when the going gets tough, the tough hides under the table

Stakkars store sterke karer. :)

Skrevet

Stakkars store sterke karer. :)

Men vi kan være enige om at Hostel neppe er filmen nyttårsjenta vil se i dag, selv om det er morsomt at de hadde strykeorkester for å orke spille inn filmen ?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men vi kan være enige om at Hostel neppe er filmen nyttårsjenta vil se i dag, selv om det er morsomt at de hadde strykeorkester for å orke spille inn filmen ?

Nei, noen "koselig" film er det iallfall ikke. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...