Nyttårsjenta' Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Vi skal ut og leie film, men aner ikke hva som er verdt å se om dagen. Idag har vi lyst på en komedie eller annen "koselig" film. Forslag??? 0 Siter
hidi Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Kommer jo helt an på hva dere har sett ellers anbefaler jeg "ratrace" 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Hostel er skikkelig morsom Kjempegøyal... 0 Siter
red Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Kjempegøyal... Vet du, jeg har ikke sett slike filmer på en del år, så jeg vet ikke om jeg bare er ute av trening.. Men jeg ble nesten litt uvel av denne filmen. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Vet du, jeg har ikke sett slike filmer på en del år, så jeg vet ikke om jeg bare er ute av trening.. Men jeg ble nesten litt uvel av denne filmen. Jeg ble ikke bare nesten uvel, jeg ble veldig kvalm av denne filmen. Men etterhvert ble det så ille at jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte. Jeg valgte å le, for det var så voldsomt over the top. 0 Siter
red Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Jeg ble ikke bare nesten uvel, jeg ble veldig kvalm av denne filmen. Men etterhvert ble det så ille at jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte. Jeg valgte å le, for det var så voldsomt over the top. OK, bryter sammen og tilstår. Jeg ble ganske kvalm jeg og. Syke, syke mannen som har laget dette. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 OK, bryter sammen og tilstår. Jeg ble ganske kvalm jeg og. Syke, syke mannen som har laget dette. Ja, han måtte ha en psyk fantasi. Så på ekstramaterialet at de måtte ha en strykekvartett som spilte klassisk musikk på filmsettet, for det var så skummelt. *fnis* 0 Siter
red Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Ja, han måtte ha en psyk fantasi. Så på ekstramaterialet at de måtte ha en strykekvartett som spilte klassisk musikk på filmsettet, for det var så skummelt. *fnis* Hehe, ja. Var jo et 'velfungerende' galehus midt i østblokkland. Tror ikke det bare er kos å være der nei. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Hehe, ja. Var jo et 'velfungerende' galehus midt i østblokkland. Tror ikke det bare er kos å være der nei. Men når du lager en dritskummel skrekkfilm så bør du jo være litt barsk, eller? Syntes det var litt morsomt, jeg. 0 Siter
red Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Men når du lager en dritskummel skrekkfilm så bør du jo være litt barsk, eller? Syntes det var litt morsomt, jeg. when the going gets tough, the tough hides under the table 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 when the going gets tough, the tough hides under the table Stakkars store sterke karer. 0 Siter
red Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Stakkars store sterke karer. Men vi kan være enige om at Hostel neppe er filmen nyttårsjenta vil se i dag, selv om det er morsomt at de hadde strykeorkester for å orke spille inn filmen ? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Men vi kan være enige om at Hostel neppe er filmen nyttårsjenta vil se i dag, selv om det er morsomt at de hadde strykeorkester for å orke spille inn filmen ? Nei, noen "koselig" film er det iallfall ikke. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Little Black Book. Veldig god 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.