Gå til innhold

store str klær

Anbefalte innlegg

Gjest stressende
Skrevet

Jeg var innom et stort senter i dag og skulle kjøpe T-skjorter til min mann. Tror dere jeg fant? Hellidussen, en drøss klesforetninger, men ingen 3xl å finne!! Er mannen min unik? Noen her vet kanskje hvor eller hvem som har store nok klær?

Gjest Oslo-området
Skrevet

Follestad - hvis det er i nærheten av der du bor..

Gjest stressende
Skrevet

Follestad - hvis det er i nærheten av der du bor..

Litt langt borte for meg, men takk for svar. Vet du om vanlige kleskjeder som har kanskje?

Gjest stressende
Skrevet

Lurer på om ikke Dressmann har, sjekket du der?

Ja jeg var faktisk der. De har kanskje solgt ut de str, det var 30% avslag på alle priser.

Skrevet

Ja jeg var faktisk der. De har kanskje solgt ut de str, det var 30% avslag på alle priser.

Jeg har kjøpt 2XL der, og trodde de hadde større også.

Ellers vet jeg dessverre ikke om noen andre.

Skrevet

Saken er at han slett ikke er unik, derfor er det alltid solgt ut i de store størrelsene med det samme. Og de "store" str er jo ikke store engang. Mannen min sliter med det samme.

Gjest stressende
Skrevet

Saken er at han slett ikke er unik, derfor er det alltid solgt ut i de store størrelsene med det samme. Og de "store" str er jo ikke store engang. Mannen min sliter med det samme.

Ja jeg har kommet hjem med riktig størrelse, som ikke passet. Min mann lurte på om de laget store klær for små kinesere.... ;)

Jeg har også problem med å finne lange nok bukser til han. Så når jeg handler klær til han, så trenger jeg ikke trene mere den dagen kan man si!

Skrevet

Ja jeg har kommet hjem med riktig størrelse, som ikke passet. Min mann lurte på om de laget store klær for små kinesere.... ;)

Jeg har også problem med å finne lange nok bukser til han. Så når jeg handler klær til han, så trenger jeg ikke trene mere den dagen kan man si!

Når det gjelder bukselengde er det jeg selv som sliter, faktisk så mye at jeg har gitt opp å lete i butikkene til og med for jeg vet at det ikke finnes noe som er langt nok.

Lønner seg ikke å være av en annen str enn "gj.snittet" nei.

Skrevet

Når det gjelder bukselengde er det jeg selv som sliter, faktisk så mye at jeg har gitt opp å lete i butikkene til og med for jeg vet at det ikke finnes noe som er langt nok.

Lønner seg ikke å være av en annen str enn "gj.snittet" nei.

Har samme problemet som deg.

Kjipt når man går i butikken og finner noen tøffe bukser som man har lyst på,men kan som regel glemme det med mine lange ben...:o(.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...