Gå til innhold

FU: 2123!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har du funnet ut det? Teller du fortløpende eller er det en søk-funksjon som gir deg svaret?

Hehe, jeg driver ikke å teller nei :) Bla siden ned litt, se under forum: som ligger i venstre side. Klikk deretter søkesiden. Skriv innlegg og ditt nick i feltene der.

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

10

• Snorkfrøken

4

• keinstein

3

• carma

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er det nå jeg skal begynne å lese mer og dole mindre? Hihi, vet ikke helt om jeg klarer det.

Åh, neida. Du blir dypt savna om du dropper å skrive her inne :-)

Skrevet

Åh, neida. Du blir dypt savna om du dropper å skrive her inne :-)

Da slutter jeg ikke men det får ikke du lov til heller :o)

Skrevet

Da slutter jeg ikke men det får ikke du lov til heller :o)

Ingen fare ;-)

Skrevet

5001 på meg. Det var fra januar 2001, og jeg vet jeg brukte DOL tidligere enn det. I tillegg var det noen merkelige hopp på flere måneder på f.eks. foreldre-forumet, og det skjønner jeg ikke. Tror nok antallet er betraktelig høyerer enn 5001...

Skrevet

Hehe, jeg driver ikke å teller nei :) Bla siden ned litt, se under forum: som ligger i venstre side. Klikk deretter søkesiden. Skriv innlegg og ditt nick i feltene der.

Jeg fant. 706 innlegg. Mye?

Skrevet

Jeg fant. 706 innlegg. Mye?

Nei det var ikke mye :) Du får komme sterkere nå fremover :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...