Gjest Princess Peach Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Er det bare jeg som synes hun dama i "Pengespesial" på TVNorge er utrolig rar? Hun har skikkelig tomt blikk og snakker med en snål dialekt og kjempesakte og ty-de-lig. Tragisk kvinnfolk. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Jeg blir ikke helt klok på dialekten hennes, i det ene øyeblikket tror jeg at jeg vet hvor hun kommer i fra, men så vips så høres det ut som en annen plass igjen. Og hun er litt snål. Har sikkert fått beskjed om at hun skal snakke tydelig, slik at vi som ikke er så økonomiske skal fatte noe ;o) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Jeg blir ikke helt klok på dialekten hennes, i det ene øyeblikket tror jeg at jeg vet hvor hun kommer i fra, men så vips så høres det ut som en annen plass igjen. Og hun er litt snål. Har sikkert fått beskjed om at hun skal snakke tydelig, slik at vi som ikke er så økonomiske skal fatte noe ;o) Men trenger hun å ha saueblikk for at vi skal forstå dette med økonomi, da? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Den dama gir meg fnatt. Enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.