Gå til innhold

Kvinnelig TV2 journalist....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....er det bare meg som er nysgjerrig på hvem den dama er?

Skrevet

Media er jo flinke, så vi vet det i morgen kanskje?

Jeg tror nok media er 100% oppdatert på hvem dama er, men pga personvernet så har de ikke anledning til å gå ut med det.

Men nysgjerrig blir en jo, uansett:)

Skrevet

Jeg tror nok media er 100% oppdatert på hvem dama er, men pga personvernet så har de ikke anledning til å gå ut med det.

Men nysgjerrig blir en jo, uansett:)

Ja gjett om. Men jeg synes jo media og folket bør se begge veier, for nå blir jo alle kvinnelige tv2 reportere uglesett vil jeg tro? Sikkert ikke bra for noen av de dette.

Skrevet

for alle damer er horer , for alle damer er horer.

jenter liker terrorister og drapsdømte.

Skrevet

Phø!

Kvinnemennesker er så nysgjerrige at de eter opp tapetene hvis de kan finne lus i dem.

Skrevet

for alle damer er horer , for alle damer er horer.

jenter liker terrorister og drapsdømte.

Hæ?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kvinnemennesker er så nysgjerrige at de eter opp tapetene hvis de kan finne lus i dem.

Hvem har sagt det??!

Skrevet

javel.

Skrevet

Hvem har sagt det??!

Hvem har sagt det??!Hvem har sagt det??!Hvem har sagt det??!Hvem har sagt det??!Hvem har sagt det??!Hvem har sagt det??!Hvem har sagt det??!Hvem har sagt det??!

Hehe.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvem har sagt det??!Hvem har sagt det??!Hvem har sagt det??!Hvem har sagt det??!Hvem har sagt det??!Hvem har sagt det??!Hvem har sagt det??!Hvem har sagt det??!

Hehe.

Du tok poenget, ser jeg... :)

Skrevet

Tilgjort likegyldig.

Du kjeder meg, så nei - her var intet tilgjort.

Skrevet

Det kan ikke være Fredrik Gresvig for han er ikke feminin.........for en flott mann...........sikle..........

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...