Gå til innhold

Kvinnelig TV2 journalist....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hæ?

tullet egentlig litt.

men blir så ekstremt oppgitt av endel damer da.

Men noe av grunnen til at det her er ekstra ekkelt og kvalmt er at denne mannen vistnok var endel av kildene til tv2 reportern.

folk sender brev til viggo kristansen og liker menn som slår ned en fyr om han klapser deg på rompa etc. sånn macho greier

Skrevet

Det er ikke bare du. Jeg leste noe om at han, kjæresten altså, var til stede under fotball-VM, og aktiv på sms-fronten, så da har jo selvsagt mesterdetektivhjernen min allerede et par mistenkte. Nåvel, vi får vel snart vite det;-)

Gjest Journalisteen
Skrevet

Media er jo flinke, så vi vet det i morgen kanskje?

Vi vet det nok allerede. :-)

Gjest tv2-journalisten
Skrevet

jeg også

Skrevet

Så bra for dere, men er det ikke mange blikk fra folk som vet hvor du jobber og hva du jobber med? Jaja, det roer seg fort ned.

Gjest Journalisteen
Skrevet

Så bra for dere, men er det ikke mange blikk fra folk som vet hvor du jobber og hva du jobber med? Jaja, det roer seg fort ned.

Nei, de som vet hva jeg jobber med, vet jo at jeg enda jobber og ikke er sykemeldt e.l. :-)

Skrevet

Nei, de som vet hva jeg jobber med, vet jo at jeg enda jobber og ikke er sykemeldt e.l. :-)

Ja hun ble sykemeldt, heldigvis får man da si. Men jeg forstår ikke helt hvorfor navnet holdes hemmelig. Da blir hun bare mer og mer "medskyldig"? Men det er hun vel da...

Skrevet

Hvor mange kvinnelige reportere jobber i TV2?. Er hun kjendis, eller er hun bare betydningsfull på en annen måte?.

Prøve å søke på tv2 sine nettsider for å se om de hadde en liste over sine reportere der, men fant ingenting.

Skrevet

Hvor mange kvinnelige reportere jobber i TV2?. Er hun kjendis, eller er hun bare betydningsfull på en annen måte?.

Prøve å søke på tv2 sine nettsider for å se om de hadde en liste over sine reportere der, men fant ingenting.

Jeg tror svaret allerede har vært lagt ut, siden webmaster tydeligvis har slettet et av innleggene i tråden.

Skrevet

Jeg tror svaret allerede har vært lagt ut, siden webmaster tydeligvis har slettet et av innleggene i tråden.

Så webbis vet hvem det er altså?

Skrevet

Så webbis vet hvem det er altså?

Det vil jeg tro.

Skrevet

Men hvis det ikke er henne (TR), hvorfor har da TV2 fjernet henne i oversikten over reportere de siste dagene?

Antar hun ikke kommer på jobb etter belastningen over alle spekulasjonene. Ikke så rart synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...