Gå til innhold

Hvor ofte skifter du nick?

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• dolores83

8

• keinstein

4

• aggavagga

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har skiftet "skikkelig"-nick en gang. Ellers bruker jeg tilfeldige nick hvis jeg skal spørre om noe jeg ikke vil at folk skal forbinde med nicket mitt. :)

Skrevet

Jeg startet med Dolores og gikk over til Dorthe ganske raskt og har aldri skiftet.

Gjest På nicken
Skrevet

Har ett fast nick, som jeg bruker på vanlige spørsmål og svar jeg kan stå hundre prosent inne for, hvis noen vet hvem jeg er her. Ellers spytter jeg ut nick i ny og ned. Alt etter som::.

Skrevet

Har skiftet "skikkelig"-nick en gang. Ellers bruker jeg tilfeldige nick hvis jeg skal spørre om noe jeg ikke vil at folk skal forbinde med nicket mitt. :)

Samme som princess peach.

Skrevet

Når som helst.

IP-adresser har jeg et snes av.

Trenger vi IP-adresser for å skifte nick? For å være ærlig så vet jeg ikke hva det er........

Skrevet

Trenger vi IP-adresser for å skifte nick? For å være ærlig så vet jeg ikke hva det er........

I kulissene er det viktig i noen sammenhenger - i gamle dager. I dag kan flere ha samme adresse. Jeg kan bytte innen store hovedsegmenter, det kan ikke andre så lett.

Det er et nummer som du får tildelt når du kobler deg opp til ISP, dvs din internettleverandør. Normalt har du samme adresse over tid, og du har ingen kontroll over hvilken adresse du får.

Skrevet

I kulissene er det viktig i noen sammenhenger - i gamle dager. I dag kan flere ha samme adresse. Jeg kan bytte innen store hovedsegmenter, det kan ikke andre så lett.

Det er et nummer som du får tildelt når du kobler deg opp til ISP, dvs din internettleverandør. Normalt har du samme adresse over tid, og du har ingen kontroll over hvilken adresse du får.

Vil det si at jeg kan spores opp via min IP-adresse? Kan webmaster eller andre dol-brukere se hvor jeg skriver fra........om jeg er i San Fransisco eller Sør-Africa f.eks.?

Skrevet

Vil det si at jeg kan spores opp via min IP-adresse? Kan webmaster eller andre dol-brukere se hvor jeg skriver fra........om jeg er i San Fransisco eller Sør-Africa f.eks.?

Du kan spores.

Men i praksis er det vanskelig å se nøyaktig hvem du er på sparket. Hvis noen skal finne deg, kan de se hvor du er på segmentet, og hvem du er kan de finne med mye strev på loggene i serverne. Det er en jobb som må gjøres, og jeg tror ikke noen gidder å slite med det hvis du ikke er en terrorist eller noe sånt. Hvis loggene ikke er på i alle ledd, så kan du ikke spores.

ylvali1365381015
Skrevet

aldri.

det er et prinsipp.

jeg må være meg selv, så genuint som mulig.

og folk her inne skal forholde seg til "meg"-ikke drive skyggeboksing med mine alter ego.

jeg anser dette forum som en alternativ sosial arena der jeg står for mine uttalelser. jeg søker en touch av real life her inne, det ville vært totalt uinterressant å velge seg et uttall identiteter å veksle mellom, alt avhengig av tema.

det synes jeg er fake! feigt!

da kan man like gjerne la det være? jeg hadde ikke fått det samme utav å mingle og diskutere dersom jeg skulle skaffe en ny identitet for hver mening jeg hadde. jeg søker autensitet! det er givende, utviklende og meningsfyllt!

hvis det eksisterer personer som opererer med flere nick og attpåtil bytter dem ut, tror jeg at jeg mister litt av interessen for å involvere meg her.

la oss håpe det gjelder unntaksvise personer, som kanskje ikke føler seg integrert og tilfreds med seg selv og sine standpunkter.

:-)

Skrevet

Jeg skrifter ikke engang nick hvis jeg vil skrive om inkontinens.

ylvali1365381015
Skrevet

Samme som princess peach.

feiginger! ;-)

her har jeg blottet meg og vært ærlig på diverse forum, og så er det ikke dorthe eller hatsumomo som svarer meg, men gud vet hvem?

kabskje til og med En Liten Kattepus?!!

nei, nå blir jeg paranoid her...

Skrevet

Jeg startet med Dolores og gikk over til Dorthe ganske raskt og har aldri skiftet.

jaggu:)

Skrevet

Jeg skifter ikke nick.

Det har vel hendt en eller annen gang at jeg har spurt om noen med ett anonymt nick.

Skrevet

Dette er det tredje nicket mitt siden jeg kom hit for ti år siden.

Skrevet

Jeg har byttet til nytt nick to ganger. Men det har skjedd i full offentlighet, ikke for å bli "ukjent". Den ene valgte jeg nick etter å ha utlyst en spørrekonkuranse.

Jeg bruker nesten bare mitt faste nick. Men har brukt anonymt når jeg har tatt opp veldig personlige ting.

Skrevet

I begynnelsen hadde jeg noen få nick som jeg sjonglerte mellom alt etter hva jeg skrev om, men det tok ikke mange mnd før jeg konsekvent holdt meg til Lillemus. Og det har jeg fortsatt med. :o)

Har noen få ganger vært "anonym nå" o.l., men det er sjeldent.

Skrevet

Jeg har brukt amber sun nesten hele tiden. Hadde et annet før, mens jeg var gravid og i småbarnsperioden. Men da skrev jeg ikke så mye. Var helst på småbarn da.

Så amber sun er det jeg har brukt i de aller fleste innlegg, foruten en liten periode hvor jeg brukte Vaniljeprinsessen pga at jeg måtte ha en liten pustepause fra dol som amber, men det funket ikke i lengden. Jeg er og blir amber. :-)

Svært sensitive ting skriver jeg under anonymt nick. Men det er ikke ofte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...