Gå til innhold

Hvor ofte skifter du nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaggu:)

Jeg tror faktisk det er registrert også :o)

Men jeg husker ikke passordet så jeg skal ikke bruke det.

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• dolores83

8

• keinstein

4

• aggavagga

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tror faktisk det er registrert også :o)

Men jeg husker ikke passordet så jeg skal ikke bruke det.

det er nok registrert, ja, for jeg ville egentlig hete bare dolores:)

Skrevet

det er nok registrert, ja, for jeg ville egentlig hete bare dolores:)

Jeg kan se om jeg kan få slettet den og så kan du hete bare dolores :o)

Skrevet

Jeg kan se om jeg kan få slettet den og så kan du hete bare dolores :o)

nei, nå _er_ jeg dolores83. spiller jo absolutt ingen rolle, mente bare å si at dolores var det første nicket jeg prøvde å registrere. men tusen takk likevel!

Skrevet

nei, nå _er_ jeg dolores83. spiller jo absolutt ingen rolle, mente bare å si at dolores var det første nicket jeg prøvde å registrere. men tusen takk likevel!

Jeg klarer ikke heller for emailen jeg har registrert det på, finnes ikke mer.

Skrevet

Det spiller ingen rolle at e-mailadressen ikke finnes, så lenge du husker hva den het og hva passordet var.

Men det er vel passordet som er problemet? Prøv deg litt frem med passord du husker at du har brukt.

Skrevet

Det spiller ingen rolle at e-mailadressen ikke finnes, så lenge du husker hva den het og hva passordet var.

Men det er vel passordet som er problemet? Prøv deg litt frem med passord du husker at du har brukt.

Det er passordet som er problemet ja.

Skrevet

jaja, men det er tanken som teller:)

Skrevet

jaja, men det er tanken som teller:)

Trøsten er i hvert fall at jeg ikke kan bruke det så lenge jeg ikke husker passordet :o)

Skrevet

Det er passordet som er problemet ja.

Da vil jeg tro at du kan sende en mail til webmaster og få hjelp.

Oppgi den gamle emailadressen og be dem sette et nytt passord som du oppgir. Det går helt sikkert.

Skrevet

Trøsten er i hvert fall at jeg ikke kan bruke det så lenge jeg ikke husker passordet :o)

vet du, jeg tror ikke det hadde vært noe stort problem for meg om du hadde brukt det navnet, altså. jeg syns alltid du er hyggelig og har fornuftige ting å komme med, så det hadde jo bare vært bonus for meg;)

Skrevet

Omtrent hver gang jeg skriver et innlegg.

Har aldri forstått hensikten med å være "kjent" her inne.

Nå har jeg vært her helt siden det var en chat her.(I hvilket årstall ble den lagt ned?)

Men valget om nick gjør en selv. Jeg er her bare for å lese hurtig over "100 nyeste" for å se om det er en inspirerende overskrift, eller dersom jeg lurer på noe selv, skriver jeg et kjapt innlegg. Og da får jeg som regel hurtig svar. Det er alltid folk her inne :)

Er veldig fornøyd med denne bruken.

Gjest det gjør jeg også
Skrevet

Omtrent hver gang jeg skriver et innlegg.

Har aldri forstått hensikten med å være "kjent" her inne.

Nå har jeg vært her helt siden det var en chat her.(I hvilket årstall ble den lagt ned?)

Men valget om nick gjør en selv. Jeg er her bare for å lese hurtig over "100 nyeste" for å se om det er en inspirerende overskrift, eller dersom jeg lurer på noe selv, skriver jeg et kjapt innlegg. Og da får jeg som regel hurtig svar. Det er alltid folk her inne :)

Er veldig fornøyd med denne bruken.

:)

Skrevet

vet du, jeg tror ikke det hadde vært noe stort problem for meg om du hadde brukt det navnet, altså. jeg syns alltid du er hyggelig og har fornuftige ting å komme med, så det hadde jo bare vært bonus for meg;)

Det er tydelig ikke meg som har registrert det likevel for når jeg går inn på søkesiden er det noen andre som har brukt navnet også.

Helt tydelig ikke mine innlegg og brukt helt fram til 2004.

Skrevet

Det er tydelig ikke meg som har registrert det likevel for når jeg går inn på søkesiden er det noen andre som har brukt navnet også.

Helt tydelig ikke mine innlegg og brukt helt fram til 2004.

da skal jeg ikke holde deg ansvarlig for de innleggene:)

Skrevet

da skal jeg ikke holde deg ansvarlig for de innleggene:)

Ikke bor jeg i Trondheim og ikke har jeg vært i Bankok. Hehe, jeg har nok ikke brukt det nicket siden i sluttet av nittitallet :o)

Skrevet

Ikke bor jeg i Trondheim og ikke har jeg vært i Bankok. Hehe, jeg har nok ikke brukt det nicket siden i sluttet av nittitallet :o)

"Ikke bor jeg i Trondheim og ikke har jeg vært i Bankok"

ikke jeg heller, og på slutten av nittitallet var jeg bare en "liten drittunge" som i hvert fall ikke var på dol;)

Skrevet

"Ikke bor jeg i Trondheim og ikke har jeg vært i Bankok"

ikke jeg heller, og på slutten av nittitallet var jeg bare en "liten drittunge" som i hvert fall ikke var på dol;)

Hehe, dattera mi er to år yngre enn deg og hun smugleste mammas innlegg på nittitallet.

Kanskje hun gjør det enda for alt jeg vet :o)

Lurer på om det var derfor jeg brukte Dolores innimellom.

Skrevet

Jeg har brukt Gyda som nick siden jeg begynte å frekventere her inne i 97/98.

Ved noen ytterst få anledninger har jeg brukt et annet nick, det er i tilfeller hvor jeg har tatt opp et litt for personlig emne til å ville være "meg".

Skrevet

Jeg skrifter ikke engang nick hvis jeg vil skrive om inkontinens.

Det er ikke flaut å tisse litt på seg av og til. Det gjør vi alle. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...