Gå til innhold

Skal jeg, skal jeg ikke.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

........på lokal puben,,,,,,,,,,,,,,

jeg har tenkt på det i hele dag....og ikke kunnet bestemme meg. Fremdeles sitter jeg her og lurer på om jeg tør gå alene eller ikke.... noen av naboene har fortalt meg at det skal jeg bare gjøre, men er det lurt av en enslig dame..............ja jeg har lyst..meeeeeeeeen...

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• thinkerbell

49

• amerikafareren

48

• ylvali1365381015

15

• ShitDiddelyDo

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Klokka er da straks 2. Hva i alle dager skal du ute da..

Skrevet

Klokka er da straks 2. Hva i alle dager skal du ute da..

Ja men ikke her hvor jeg befinner meg en dag senere enn dere andre;)

Skrevet

jamen kjære deg.... vi lever i 2006.

Det er ikke noe enklere å bli overfalt i 2006 enn i 1986;)

Skrevet

Det er ikke noe enklere å bli overfalt i 2006 enn i 1986;)

nei .. men sånn sett er det farligere å vase rundt i bygda enn der du er :) kom deg avsted.. å fyttigrisen som jeg misunner deg å være der. savner den byen av hele mitt hjerte

Skrevet

nei .. men sånn sett er det farligere å vase rundt i bygda enn der du er :) kom deg avsted.. å fyttigrisen som jeg misunner deg å være der. savner den byen av hele mitt hjerte

du har overbevist meg, jeg går. IKke misunn meg for mye å bo i denne byen. Jeg har mange ensomme stunder her også;)

Skrevet

du har overbevist meg, jeg går. IKke misunn meg for mye å bo i denne byen. Jeg har mange ensomme stunder her også;)

da går du bare på blue note.. eller den der pizza sjappa til de niro. åååguuuuuuud, jeg må dit..snart. må spare penger..

men du, kose deg!!! :)

Skrevet

Herregud, bebba. Hvis du tror noen kommer til å voldta deg er du faen døtte meg så i overkant innbilsk at det bør være greit at jeg skriver det her.

Skrevet

Herregud, bebba. Hvis du tror noen kommer til å voldta deg er du faen døtte meg så i overkant innbilsk at det bør være greit at jeg skriver det her.

:-O

Skrevet

da går du bare på blue note.. eller den der pizza sjappa til de niro. åååguuuuuuud, jeg må dit..snart. må spare penger..

men du, kose deg!!! :)

*savne blue note*

Skrevet

:-O

Hehe, det hørtes brutalt ut, men den dama der er sannsynligvis ikke engang i USA og ingen har vrøvlet mer enn det mennesket der de siste årene, så jeg har ikke dårlig samvittighet når jeg forteller henne hvor skapet står. :)

Skrevet

Hehe, det hørtes brutalt ut, men den dama der er sannsynligvis ikke engang i USA og ingen har vrøvlet mer enn det mennesket der de siste årene, så jeg har ikke dårlig samvittighet når jeg forteller henne hvor skapet står. :)

nei.. jeg vet ikke jeg.. du kjenner henne bedre enn meg. kjenner ikke denne bebba en gang jeg... samma faen.. jeg savner NY!!! :)

er alt vel med deg sexy?

Skrevet

nei.. jeg vet ikke jeg.. du kjenner henne bedre enn meg. kjenner ikke denne bebba en gang jeg... samma faen.. jeg savner NY!!! :)

er alt vel med deg sexy?

Har du vært i NY? Jeg har lyst til å ta en tur dit. Aldri vært i statene.

Men først vil jeg til Thailand. Alle sier det er paradis.

Hvor er du for tida? Fortsatt vin i Italia eller hvor du nå var?

Joa. Her rusler det rundt som før. Same old shit. Verken mer eller mindre. :)

Nettopp hjemme fra en uttur med en kompis jeg ser alt for sjelden, og det var hyggelig. :)

Skrevet

Har du vært i NY? Jeg har lyst til å ta en tur dit. Aldri vært i statene.

Men først vil jeg til Thailand. Alle sier det er paradis.

Hvor er du for tida? Fortsatt vin i Italia eller hvor du nå var?

Joa. Her rusler det rundt som før. Same old shit. Verken mer eller mindre. :)

Nettopp hjemme fra en uttur med en kompis jeg ser alt for sjelden, og det var hyggelig. :)

hyttetur er stas.. så sant man slipper utedo og den slags.

ja..mange ganger i NY, elsker den byen.. man har liksom alt der.men thailand altså.. ja..det ser jo så lekkert ut der, men velg da noen steder som ikke "alle" på død og liv reiser til. søk deg litt utenom terrenget.

Nei nå er det same old shit her og.. og det er faktisk ok, men altfor mye rødvin i kveld.. men det er jo hausten og sånn.. :)

Vurderte å gå ut i kveld men så kom en pen mann og laget fårikål til meg.. så jeg forble innendørs :)

Skrevet

jepp. har blitt våken!

små barn burde sove :) *kjefte litt*

Skrevet

hyttetur er stas.. så sant man slipper utedo og den slags.

ja..mange ganger i NY, elsker den byen.. man har liksom alt der.men thailand altså.. ja..det ser jo så lekkert ut der, men velg da noen steder som ikke "alle" på død og liv reiser til. søk deg litt utenom terrenget.

Nei nå er det same old shit her og.. og det er faktisk ok, men altfor mye rødvin i kveld.. men det er jo hausten og sånn.. :)

Vurderte å gå ut i kveld men så kom en pen mann og laget fårikål til meg.. så jeg forble innendørs :)

Det kan aldri bli for mye rødvin. :)

Men hva slags menn er det som lager fårikål for damer? Det må da være en særdeles ustatbil person. Hadde et kvinnfolk på ramme alvor dratt fram fårikålen på en date hadde jeg holdt minst en finger på peppersprayen. Det er i hvert fall sikkert!

Og der hørtes jeg ikke homofil ut i det hele tatt. :)

Angående Thailand så vil jeg til Phuket, men selv om utgangspunktet i så fall blir et turisthøl, for å finne diverse utfartssteder, er målet å finne et stille og rolig sted hvor jeg kan være for meg selv og nyte sol og varme og strand og fiskeliv. Vil reise litt rundt. For rastløs til å dra på til et charterhøl i 14 dager. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...