amerikafareren Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 ........på lokal puben,,,,,,,,,,,,,, jeg har tenkt på det i hele dag....og ikke kunnet bestemme meg. Fremdeles sitter jeg her og lurer på om jeg tør gå alene eller ikke.... noen av naboene har fortalt meg at det skal jeg bare gjøre, men er det lurt av en enslig dame..............ja jeg har lyst..meeeeeeeeen... 0 Siter
Gjest nei neei Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Klokka er da straks 2. Hva i alle dager skal du ute da.. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 jamen kjære deg.... vi lever i 2006. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 Klokka er da straks 2. Hva i alle dager skal du ute da.. Ja men ikke her hvor jeg befinner meg en dag senere enn dere andre;) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 jamen kjære deg.... vi lever i 2006. Det er ikke noe enklere å bli overfalt i 2006 enn i 1986;) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Det er ikke noe enklere å bli overfalt i 2006 enn i 1986;) nei .. men sånn sett er det farligere å vase rundt i bygda enn der du er kom deg avsted.. å fyttigrisen som jeg misunner deg å være der. savner den byen av hele mitt hjerte 0 Siter
amerikafareren Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 nei .. men sånn sett er det farligere å vase rundt i bygda enn der du er kom deg avsted.. å fyttigrisen som jeg misunner deg å være der. savner den byen av hele mitt hjerte du har overbevist meg, jeg går. IKke misunn meg for mye å bo i denne byen. Jeg har mange ensomme stunder her også 0 Siter
thinkerbell Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 du har overbevist meg, jeg går. IKke misunn meg for mye å bo i denne byen. Jeg har mange ensomme stunder her også da går du bare på blue note.. eller den der pizza sjappa til de niro. åååguuuuuuud, jeg må dit..snart. må spare penger.. men du, kose deg!!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Herregud, bebba. Hvis du tror noen kommer til å voldta deg er du faen døtte meg så i overkant innbilsk at det bør være greit at jeg skriver det her. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Herregud, bebba. Hvis du tror noen kommer til å voldta deg er du faen døtte meg så i overkant innbilsk at det bør være greit at jeg skriver det her. :-O 0 Siter
cathlin Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 da går du bare på blue note.. eller den der pizza sjappa til de niro. åååguuuuuuud, jeg må dit..snart. må spare penger.. men du, kose deg!!! *savne blue note* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 :-O Hehe, det hørtes brutalt ut, men den dama der er sannsynligvis ikke engang i USA og ingen har vrøvlet mer enn det mennesket der de siste årene, så jeg har ikke dårlig samvittighet når jeg forteller henne hvor skapet står. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Hehe, det hørtes brutalt ut, men den dama der er sannsynligvis ikke engang i USA og ingen har vrøvlet mer enn det mennesket der de siste årene, så jeg har ikke dårlig samvittighet når jeg forteller henne hvor skapet står. nei.. jeg vet ikke jeg.. du kjenner henne bedre enn meg. kjenner ikke denne bebba en gang jeg... samma faen.. jeg savner NY!!! er alt vel med deg sexy? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 nei.. jeg vet ikke jeg.. du kjenner henne bedre enn meg. kjenner ikke denne bebba en gang jeg... samma faen.. jeg savner NY!!! er alt vel med deg sexy? Har du vært i NY? Jeg har lyst til å ta en tur dit. Aldri vært i statene. Men først vil jeg til Thailand. Alle sier det er paradis. Hvor er du for tida? Fortsatt vin i Italia eller hvor du nå var? Joa. Her rusler det rundt som før. Same old shit. Verken mer eller mindre. Nettopp hjemme fra en uttur med en kompis jeg ser alt for sjelden, og det var hyggelig. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 *savne blue note* er du våken nå????? 0 Siter
cathlin Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 er du våken nå????? jepp. har blitt våken! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Har du vært i NY? Jeg har lyst til å ta en tur dit. Aldri vært i statene. Men først vil jeg til Thailand. Alle sier det er paradis. Hvor er du for tida? Fortsatt vin i Italia eller hvor du nå var? Joa. Her rusler det rundt som før. Same old shit. Verken mer eller mindre. Nettopp hjemme fra en uttur med en kompis jeg ser alt for sjelden, og det var hyggelig. hyttetur er stas.. så sant man slipper utedo og den slags. ja..mange ganger i NY, elsker den byen.. man har liksom alt der.men thailand altså.. ja..det ser jo så lekkert ut der, men velg da noen steder som ikke "alle" på død og liv reiser til. søk deg litt utenom terrenget. Nei nå er det same old shit her og.. og det er faktisk ok, men altfor mye rødvin i kveld.. men det er jo hausten og sånn.. Vurderte å gå ut i kveld men så kom en pen mann og laget fårikål til meg.. så jeg forble innendørs 0 Siter
thinkerbell Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 jepp. har blitt våken! små barn burde sove *kjefte litt* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 hyttetur er stas.. så sant man slipper utedo og den slags. ja..mange ganger i NY, elsker den byen.. man har liksom alt der.men thailand altså.. ja..det ser jo så lekkert ut der, men velg da noen steder som ikke "alle" på død og liv reiser til. søk deg litt utenom terrenget. Nei nå er det same old shit her og.. og det er faktisk ok, men altfor mye rødvin i kveld.. men det er jo hausten og sånn.. Vurderte å gå ut i kveld men så kom en pen mann og laget fårikål til meg.. så jeg forble innendørs Det kan aldri bli for mye rødvin. Men hva slags menn er det som lager fårikål for damer? Det må da være en særdeles ustatbil person. Hadde et kvinnfolk på ramme alvor dratt fram fårikålen på en date hadde jeg holdt minst en finger på peppersprayen. Det er i hvert fall sikkert! Og der hørtes jeg ikke homofil ut i det hele tatt. Angående Thailand så vil jeg til Phuket, men selv om utgangspunktet i så fall blir et turisthøl, for å finne diverse utfartssteder, er målet å finne et stille og rolig sted hvor jeg kan være for meg selv og nyte sol og varme og strand og fiskeliv. Vil reise litt rundt. For rastløs til å dra på til et charterhøl i 14 dager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.