Gå til innhold

Skal jeg, skal jeg ikke.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

små barn burde sove :) *kjefte litt*

Det er for sent å legge seg, har allerede begynt en ny dag. Utrolig nok:-)

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• thinkerbell

49

• amerikafareren

48

• ylvali1365381015

15

• ShitDiddelyDo

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det kan aldri bli for mye rødvin. :)

Men hva slags menn er det som lager fårikål for damer? Det må da være en særdeles ustatbil person. Hadde et kvinnfolk på ramme alvor dratt fram fårikålen på en date hadde jeg holdt minst en finger på peppersprayen. Det er i hvert fall sikkert!

Og der hørtes jeg ikke homofil ut i det hele tatt. :)

Angående Thailand så vil jeg til Phuket, men selv om utgangspunktet i så fall blir et turisthøl, for å finne diverse utfartssteder, er målet å finne et stille og rolig sted hvor jeg kan være for meg selv og nyte sol og varme og strand og fiskeliv. Vil reise litt rundt. For rastløs til å dra på til et charterhøl i 14 dager. :)

*LOL* han er homo.... *sukk*

Der har vi grunnen...

Men phuket ja.. jeg er så nervøs for tsunamier og sånn at jeg har ikke våget meg dit, hvilket er jo egentlig helt latterlig når man tenker på andre farer i verden.. Aldri vært i asia faktisk.. Men gud.. tenk på den himmelske sushien man får der da.. *sikler*

Skrevet

Det er for sent å legge seg, har allerede begynt en ny dag. Utrolig nok:-)

bevares...... husk ihvertfall å tylle i deg nok kaffe lille venn. Håper du får en rolig og herlig søndag, fyllt med sjoloade og sløve filmer :)

Skrevet

*LOL* han er homo.... *sukk*

Der har vi grunnen...

Men phuket ja.. jeg er så nervøs for tsunamier og sånn at jeg har ikke våget meg dit, hvilket er jo egentlig helt latterlig når man tenker på andre farer i verden.. Aldri vært i asia faktisk.. Men gud.. tenk på den himmelske sushien man får der da.. *sikler*

Ja, det har jeg faktisk sjekket ut: Du får bra sushi på Phuket. :)

Men disse bølgene bør jeg klare å overleve. Det er grenser for hvor mange ganger de kommer i løpet av en hundreårsperiode. Det er i hvert fall min teori. Det er for kort tid siden sist at det skjer nå.

Jeg har dog sjekket ut en del hoteller og registrerer at de billigste ligger på stranda. :o

Skrevet

Ja, det har jeg faktisk sjekket ut: Du får bra sushi på Phuket. :)

Men disse bølgene bør jeg klare å overleve. Det er grenser for hvor mange ganger de kommer i løpet av en hundreårsperiode. Det er i hvert fall min teori. Det er for kort tid siden sist at det skjer nå.

Jeg har dog sjekket ut en del hoteller og registrerer at de billigste ligger på stranda. :o

har en kompis som dro dit i sommer.. han bodde i sånne hytter ved stranden.. 500,- nok for en uke.. han var der i 1 måned... og all mat og sånt er jo billig.. :)

Jeg forlanger reisebrev på dol altså, om du drar..

Skrevet

bevares...... husk ihvertfall å tylle i deg nok kaffe lille venn. Håper du får en rolig og herlig søndag, fyllt med sjoloade og sløve filmer :)

Jeg har andre sesong av six feet under,,, men jeg må gjøre lekser.

Ha fin søndag.

Skrevet

Jeg har andre sesong av six feet under,,, men jeg må gjøre lekser.

Ha fin søndag.

jeg så den aller siste sesongen av six feet under ferdig for en uke siden.. jeg elsker den serien..kos deg du.

:)

Skrevet

har en kompis som dro dit i sommer.. han bodde i sånne hytter ved stranden.. 500,- nok for en uke.. han var der i 1 måned... og all mat og sånt er jo billig.. :)

Jeg forlanger reisebrev på dol altså, om du drar..

Hvis jeg drar skal jeg ta med laptoppen og kjøre seriøse skildringer. Jeg lover. :)

Jeg har blitt litt matvrak på mine eldre (...) dager, og jeg hører alle snakke om hvor fantastisk maten er der borte.

Den eneste haien som spiser mennesker er også tigerhaien, og det er svært få som blir spist av den. Under 50 %, tror jeg. Sånn sett er jeg safe. Selv om jeg sliter med haitanker selv her i Norge. :)

Skrevet

Hvis jeg drar skal jeg ta med laptoppen og kjøre seriøse skildringer. Jeg lover. :)

Jeg har blitt litt matvrak på mine eldre (...) dager, og jeg hører alle snakke om hvor fantastisk maten er der borte.

Den eneste haien som spiser mennesker er også tigerhaien, og det er svært få som blir spist av den. Under 50 %, tror jeg. Sånn sett er jeg safe. Selv om jeg sliter med haitanker selv her i Norge. :)

jeg husker.. du er like nevrotisk der som meg.. skjønt at jeg har en dragning mer mot sjøorm-aktige vesner...

men mat ja... hva er dette... jo eldre jeg og blir -jo mer besatt blir jeg av GOD mat.. OG drikke...Men jaja... skjønt er det :)

Skrevet

jeg husker.. du er like nevrotisk der som meg.. skjønt at jeg har en dragning mer mot sjøorm-aktige vesner...

men mat ja... hva er dette... jo eldre jeg og blir -jo mer besatt blir jeg av GOD mat.. OG drikke...Men jaja... skjønt er det :)

Ja, det er god mat det er snakk om, og hva som er god mat har forandret seg ganske radikalt de siste årene.

Det er ikke sååå lenge siden jeg syntes en virkelig god kebab var orgasme for ganen.

Nå skal det noe mer til, og jo nyere smakene er jo bedre er det :)

Jeg trenger en seriøs sushikveld på Alex snart. :)

Skrevet

Ja, det er god mat det er snakk om, og hva som er god mat har forandret seg ganske radikalt de siste årene.

Det er ikke sååå lenge siden jeg syntes en virkelig god kebab var orgasme for ganen.

Nå skal det noe mer til, og jo nyere smakene er jo bedre er det :)

Jeg trenger en seriøs sushikveld på Alex snart. :)

jeg har spist der EN gang.. og jeg gikk i orgasme-rus resten av den helgen.. gudbedre for en mat de har der.

Kos deg!! :)

ylvali1365381015
Skrevet

Herregud, bebba. Hvis du tror noen kommer til å voldta deg er du faen døtte meg så i overkant innbilsk at det bør være greit at jeg skriver det her.

shit!

(og diddelidoo, for all del!)

der gikk du over alle grenser!

mer er det ikke å si!

annet enn: skamme seg! :-/

ylvali1365381015
Skrevet

nei.. jeg vet ikke jeg.. du kjenner henne bedre enn meg. kjenner ikke denne bebba en gang jeg... samma faen.. jeg savner NY!!! :)

er alt vel med deg sexy?

ikke flørt med bøller!

hva er i veien her? :-O

Skrevet

ikke flørt med bøller!

hva er i veien her? :-O

hæ? prater du om? flørter med shit? klart jeg gjør det, eneste vettuge menneske våken på denne tiden så..

Skrevet

shit!

(og diddelidoo, for all del!)

der gikk du over alle grenser!

mer er det ikke å si!

annet enn: skamme seg! :-/

Du er for ny her til å fatte hva jeg bablet om nå; men jeg er den første til å se når jeg går over enkelte grenser - og jeg gjør det med jevne mellomrom.

Men nå var jeg ikke engang i nærheten.

Skrevet

jeg har spist der EN gang.. og jeg gikk i orgasme-rus resten av den helgen.. gudbedre for en mat de har der.

Kos deg!! :)

Jeg håper norsk tipping ringer meg snart. Da skal jeg flytte dit. :)

Skrevet

Jeg håper norsk tipping ringer meg snart. Da skal jeg flytte dit. :)

:D

ylvali1365381015
Skrevet

hæ? prater du om? flørter med shit? klart jeg gjør det, eneste vettuge menneske våken på denne tiden så..

ja, hva med meg da?

et betimelig spørsmål.

(selv om du ikke ville _flørte_ med en kvinne)

synes du jeg er på kanten på noen måte? (nyskjerrig her, bare fyr løs dersom du har krutt til overs for meg)

ylvali1365381015
Skrevet

Du er for ny her til å fatte hva jeg bablet om nå; men jeg er den første til å se når jeg går over enkelte grenser - og jeg gjør det med jevne mellomrom.

Men nå var jeg ikke engang i nærheten.

du er den første til å se når du tråkker på andre, men var ikke i nærheten nå?????

vel, jeg aner ikke hva som kunne ha skjedd av utilbørligjeter her før jeg meldte min ankomst, men dette svaret syntes jeg var _drøyt_. du kan ha dine mistanker, men det kan jo like godt hende du tar feil!

:-)

Skrevet

ja, hva med meg da?

et betimelig spørsmål.

(selv om du ikke ville _flørte_ med en kvinne)

synes du jeg er på kanten på noen måte? (nyskjerrig her, bare fyr løs dersom du har krutt til overs for meg)

ja.. du er ikke så verst du heller:) men jeg kjenner deg jo ikke.. shit har jeg jo kjent i 100 år og 3 dager :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...