Gå til innhold

Skal jeg, skal jeg ikke.......

Anbefalte innlegg

ylvali1365381015
Skrevet

ja.. du er ikke så verst du heller:) men jeg kjenner deg jo ikke.. shit har jeg jo kjent i 100 år og 3 dager :)

jaja, sånn er det-må bare innse at dette samfunnet har blomstret og laget sin agenda... en kode som jeg prøver å knekke- dvs fatte.

men er enig med deg-sdd er(tross sine rare hårfobier) en dugelig og likanes person! :-)

og det er jo du og, forsåvidt! :-)

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• thinkerbell

49

• amerikafareren

48

• ylvali1365381015

15

• ShitDiddelyDo

12

Mest aktive i denne tråden

ylvali1365381015
Skrevet

Hvis jeg drar skal jeg ta med laptoppen og kjøre seriøse skildringer. Jeg lover. :)

Jeg har blitt litt matvrak på mine eldre (...) dager, og jeg hører alle snakke om hvor fantastisk maten er der borte.

Den eneste haien som spiser mennesker er også tigerhaien, og det er svært få som blir spist av den. Under 50 %, tror jeg. Sånn sett er jeg safe. Selv om jeg sliter med haitanker selv her i Norge. :)

"matvrak" er bare de uinnviddes forsøk på å forstå gastronomisk virkelighet! alle med sine sansers fulle fem setter pris på god mat! :-)

Skrevet

jaja, sånn er det-må bare innse at dette samfunnet har blomstret og laget sin agenda... en kode som jeg prøver å knekke- dvs fatte.

men er enig med deg-sdd er(tross sine rare hårfobier) en dugelig og likanes person! :-)

og det er jo du og, forsåvidt! :-)

han er litt opphengt i hår, det skal han ha, men egentlig litt enig med ham i det.

Men *hilse pent på* alltid hyggelig å møte nye nattdyr :) velkommen!

ylvali1365381015
Skrevet

han er litt opphengt i hår, det skal han ha, men egentlig litt enig med ham i det.

Men *hilse pent på* alltid hyggelig å møte nye nattdyr :) velkommen!

_takk_! :-)

jeg er for helgen alene- mann i statene i arbeids medfør, barna på hytta med besteforeldrene. suuuukk... ;-) koser meg, men vet jeg burde funnet vater for mange timer siden. kom hjem fra byen for en time siden... :-)

Skrevet

Herregud, bebba. Hvis du tror noen kommer til å voldta deg er du faen døtte meg så i overkant innbilsk at det bør være greit at jeg skriver det her.

Du er aldeles utrolig morsom som vanlig...hvem kan forstå den tiltrekningen på damene du har på dol..........ja ikke jeg i hvert fall. Snakket jeg om voldtekt .........nei det gjorde du..

Skrevet

Har du vært i NY? Jeg har lyst til å ta en tur dit. Aldri vært i statene.

Men først vil jeg til Thailand. Alle sier det er paradis.

Hvor er du for tida? Fortsatt vin i Italia eller hvor du nå var?

Joa. Her rusler det rundt som før. Same old shit. Verken mer eller mindre. :)

Nettopp hjemme fra en uttur med en kompis jeg ser alt for sjelden, og det var hyggelig. :)

Det var jeg som startet denne tråden...fra New York.. hva har du her å gjøre. kom deg vekk fortere enn jeg kan tenke.

Skrevet

da går du bare på blue note.. eller den der pizza sjappa til de niro. åååguuuuuuud, jeg må dit..snart. må spare penger..

men du, kose deg!!! :)

Blue Note er et herlig sted.....skal snart dit igjen...

Skrevet

shit!

(og diddelidoo, for all del!)

der gikk du over alle grenser!

mer er det ikke å si!

annet enn: skamme seg! :-/

det er ikke første gang han går over alle grenser så slapp av. Slik er han tror han er allvitende gud eller noe i den retningen. Ikke rart som alle doldamene på dol sikler etter han, eller...... jeg sikler ikke etter slik barnslig pubertetsgreie i hvert fall.

Skrevet

_takk_! :-)

jeg er for helgen alene- mann i statene i arbeids medfør, barna på hytta med besteforeldrene. suuuukk... ;-) koser meg, men vet jeg burde funnet vater for mange timer siden. kom hjem fra byen for en time siden... :-)

jah, ikke sant :) Men så blir man liksom bare sittende å å henge på dol..og svare på teite innlegg. Skjønt alltid kjekt med tidsfordriv :)

Bør finne sengen jeg også.. hyggelig å hilse på deg :)

Skrevet

Det var jeg som startet denne tråden...fra New York.. hva har du her å gjøre. kom deg vekk fortere enn jeg kan tenke.

når du starter en tråd kan hvem som helst svare det vet du jo :)

Skrevet

Blue Note er et herlig sted.....skal snart dit igjen...

ikke sant :) Hvilke andre steder går du ut.. bor du i selve kjernen eller utenfor?

Skrevet

når du starter en tråd kan hvem som helst svare det vet du jo :)

Ja selvfølgelig, men når vedkommende tror ikke på at jeg er i New York engang så kan han i hvert fall holde seg unna.

han kjenner ikke eg og jeg ikke han, og jeg må si meg et unntak på dol. Jeg har ikke lyst å bli kjent med han i det hele tatt. hvorfor alle doldamene sikler etter den barnslige idioten er en gåte for meg.

ylvali1365381015
Skrevet

Du er aldeles utrolig morsom som vanlig...hvem kan forstå den tiltrekningen på damene du har på dol..........ja ikke jeg i hvert fall. Snakket jeg om voldtekt .........nei det gjorde du..

er det sdd du henvender deg til?

de nickene som bærer mannlig preg får aøøtid en hærskare med fans.

det er min observasjon. til og med prozak får vandre i fred på din ustødige krigerferd. ;-)

det er som i kvinneyrker: kommer det en mann inn er alle totalt på bærtur-en lang og tildels desorientert utflukt.

sånn er det bare? :-)

Skrevet

er det sdd du henvender deg til?

de nickene som bærer mannlig preg får aøøtid en hærskare med fans.

det er min observasjon. til og med prozak får vandre i fred på din ustødige krigerferd. ;-)

det er som i kvinneyrker: kommer det en mann inn er alle totalt på bærtur-en lang og tildels desorientert utflukt.

sånn er det bare? :-)

Ja sånn er det bare;) , men for all del hvis vi kvinner tror på menn hele tiden så er vi ille ute;)

Skrevet

jah, ikke sant :) Men så blir man liksom bare sittende å å henge på dol..og svare på teite innlegg. Skjønt alltid kjekt med tidsfordriv :)

Hyggelig at noen er oppe når jeg kom hjem igjen;)

Skrevet

ikke sant :) Hvilke andre steder går du ut.. bor du i selve kjernen eller utenfor?

Nei jeg bor utenfor. Det er altfor dyrt å bo på selve Manhattan........., men om jeg ønsker å ha råd til det....

Jeg går mye i The Village området for der er det herlige steder...

Skrevet

Nei jeg bor utenfor. Det er altfor dyrt å bo på selve Manhattan........., men om jeg ønsker å ha råd til det....

Jeg går mye i The Village området for der er det herlige steder...

ja! ikke sant, herlig sted .. Manh er så dyrt at kun Trump har råd til å bo der, helt sykt..

ylvali1365381015
Skrevet

ja, takk det samme- tittei og takk for hyggelig bekjentskap!

:-) nå håper jeg at jeg tar til vettet og avslutter- vi snakkes sikkert snart! :-)

Skrevet

ja! ikke sant, herlig sted .. Manh er så dyrt at kun Trump har råd til å bo der, helt sykt..

Dyrt ja, mye dyrere enn de dyreste stedene i Oslo. Fattige studenter som meg kan ikke engang se i retning av de leilighetene.

Skrevet

Ja sånn er det bare;) , men for all del hvis vi kvinner tror på menn hele tiden så er vi ille ute;)

vi kvinner klarer å tenke selv også da.. og den kritikken mot endel av jentene på dol.. noensinne tenkt på at de fleste her inne kjenner hverandre _veldig_ godt.. har hverandre på msn og treffes i rl.. og da blir gjerne tonen litt mer intim enn bare ved å treffes her

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...