Gå til innhold

Skal jeg, skal jeg ikke.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dyrt ja, mye dyrere enn de dyreste stedene i Oslo. Fattige studenter som meg kan ikke engang se i retning av de leilighetene.

men gikk du gjennom sjømannskirken, eller andre org. eller fikset du deg noe privat?

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• thinkerbell

49

• amerikafareren

48

• ylvali1365381015

15

• ShitDiddelyDo

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ja, takk det samme- tittei og takk for hyggelig bekjentskap!

:-) nå håper jeg at jeg tar til vettet og avslutter- vi snakkes sikkert snart! :-)

Ikke la SDD dreie hodet på deg som de andre her på dol. Han er ikke allvitende selv om han later til å tro det selv noen ganger. Han er i hvert fall ikke Gud almektig selv om han oppfører seg som to eller tre slike noen ganger.

ylvali1365381015
Skrevet

Ja sånn er det bare;) , men for all del hvis vi kvinner tror på menn hele tiden så er vi ille ute;)

SANT!

det er kanskje det som har ført til patriarkatet, tror du ikke?

jeg setter stor pris på din tilstedeværelse her inne iallefall-vi snakkes vel snart igjen? nå må jeg køye! det får være grenser,selv for meg! ;-)

Skrevet

vi kvinner klarer å tenke selv også da.. og den kritikken mot endel av jentene på dol.. noensinne tenkt på at de fleste her inne kjenner hverandre _veldig_ godt.. har hverandre på msn og treffes i rl.. og da blir gjerne tonen litt mer intim enn bare ved å treffes her

Tenkt på det ja, men tror du det forsvarer denne herliggjørelsen av den lille fjotten....

Skrevet

SANT!

det er kanskje det som har ført til patriarkatet, tror du ikke?

jeg setter stor pris på din tilstedeværelse her inne iallefall-vi snakkes vel snart igjen? nå må jeg køye! det får være grenser,selv for meg! ;-)

Ja det er i hvert fall det som har ført til partiarket. Du er en av de hyggelige som jeg legger merke til;) Jeg er veldig lite opptatt av nick ellers.

Skrevet

men gikk du gjennom sjømannskirken, eller andre org. eller fikset du deg noe privat?

Nei jeg fikk rom via universitetet. Jeg bor bare midlertidig her og har hjemmet mitt i Norge.

Skrevet

Tenkt på det ja, men tror du det forsvarer denne herliggjørelsen av den lille fjotten....

sdd er en av de jeg har kjent lengst her inne, faktisk i 6 år nå, han har vært en fantastisk god venn å ha her både på chatt og på dol, og han er langt dypere og mer seriøs enn hva du tar ham for. tro det eller ei.. :)

ylvali1365381015
Skrevet

Ikke la SDD dreie hodet på deg som de andre her på dol. Han er ikke allvitende selv om han later til å tro det selv noen ganger. Han er i hvert fall ikke Gud almektig selv om han oppfører seg som to eller tre slike noen ganger.

hodet mitt er ikke dreibart.

det er min styrke. heller ikke du kan dreie det. ;-) bare for å sette det på spissen her.

men jeg skjønner godt hva du sikter til...

natta! :-) nå må jeg sove litt!

Skrevet

Nei jeg fikk rom via universitetet. Jeg bor bare midlertidig her og har hjemmet mitt i Norge.

ah.. I see... men studerer sa du? så artig, hva går du på?

Skrevet

hva er poenget med å si noe sånt.. er vi tankeløse hjernedøde idoter fordi du ikke kommer overens med en person?

Skrevet

sdd er en av de jeg har kjent lengst her inne, faktisk i 6 år nå, han har vært en fantastisk god venn å ha her både på chatt og på dol, og han er langt dypere og mer seriøs enn hva du tar ham for. tro det eller ei.. :)

Du kan da umulig ta han seriøst i denne tråden. Hvorfor skal jeg ta den skapningen seriøst? Han tror ikke engang at jeg befinner meg i New York. Han får beholde problemene sine for seg selv uansett dit vennskap.

Skrevet

hva er poenget med å si noe sånt.. er vi tankeløse hjernedøde idoter fordi du ikke kommer overens med en person?

hvem var det som svarte meg i denne tråden som om jeg var noe slikt, og senere et annet sted antydet at jeg ikke befant meg i New York...

Skrevet

Du kan da umulig ta han seriøst i denne tråden. Hvorfor skal jeg ta den skapningen seriøst? Han tror ikke engang at jeg befinner meg i New York. Han får beholde problemene sine for seg selv uansett dit vennskap.

du jeg aner ikke hvem du er og ikke bryr det meg fletta hvorvidt du og sdd kommer overens, du virker ok og jeg synes det er hyggelig med oppegående folk her på natten :)

Skrevet

hodet mitt er ikke dreibart.

det er min styrke. heller ikke du kan dreie det. ;-) bare for å sette det på spissen her.

men jeg skjønner godt hva du sikter til...

natta! :-) nå må jeg sove litt!

jeg mente heller ikke på noen måte å dreie hodet ditt, men det får være min styrke å kunne svare for meg .....i hvert fall en gang i blant. sov godt da...

Skrevet

hvem var det som svarte meg i denne tråden som om jeg var noe slikt, og senere et annet sted antydet at jeg ikke befant meg i New York...

jeg refererer til at du kaller jentene på dol hønsehjerner, som ikke klarer å tenke selv. ikke hvem som svarte og hvorfor. Jeg spør ganske enkelt om du tror vi er idioter?

Skrevet

du jeg aner ikke hvem du er og ikke bryr det meg fletta hvorvidt du og sdd kommer overens, du virker ok og jeg synes det er hyggelig med oppegående folk her på natten :)

Komme overens på internett midt på natta er ikke interessant, men uttalelsene jeg leste da jeg kom hjem fra den SKAPNINGEN som kaller seg SDD eller ShitDiddelyDoo gjorde at jeg reagerte.

Jeg befinner meg i høyeste grad i New York og ferdig med det. Har til og med tatt meg en tur ut på den lokale pøbben og hatt det gøy;)

ylvali1365381015
Skrevet

Ja det er i hvert fall det som har ført til partiarket. Du er en av de hyggelige som jeg legger merke til;) Jeg er veldig lite opptatt av nick ellers.

hyggelig? :-) jeg tror heller jeg oppfattes som sær eller vanskelig? ikke vet jeg, men jeg vet selv at jeg er en emosjonell og empatisk person, jeg lar meg engasjere og trigge. og jeg er ikke falsk her inne-har ett nick.

da er det _så_ koselig å få tilbakemelding fra deg, med litt annet enn ren klappjakt i sinne.jeg har lest mange av dine innlegg og synes du tilhører dem jeg anser som oppegående her.

ha en deilig kveld/natt! :-)

Skrevet

Komme overens på internett midt på natta er ikke interessant, men uttalelsene jeg leste da jeg kom hjem fra den SKAPNINGEN som kaller seg SDD eller ShitDiddelyDoo gjorde at jeg reagerte.

Jeg befinner meg i høyeste grad i New York og ferdig med det. Har til og med tatt meg en tur ut på den lokale pøbben og hatt det gøy;)

hehe, det er egentlig alt jeg bryr meg om det :)

håper du koste deg masse :)

Skrevet

jeg refererer til at du kaller jentene på dol hønsehjerner, som ikke klarer å tenke selv. ikke hvem som svarte og hvorfor. Jeg spør ganske enkelt om du tror vi er idioter?

Hvem snakket om hønsehjerner???? Ikke jeg i hvert fall.

Skrevet

hyggelig? :-) jeg tror heller jeg oppfattes som sær eller vanskelig? ikke vet jeg, men jeg vet selv at jeg er en emosjonell og empatisk person, jeg lar meg engasjere og trigge. og jeg er ikke falsk her inne-har ett nick.

da er det _så_ koselig å få tilbakemelding fra deg, med litt annet enn ren klappjakt i sinne.jeg har lest mange av dine innlegg og synes du tilhører dem jeg anser som oppegående her.

ha en deilig kveld/natt! :-)

Sær eller vanskelig vet jeg ingenting om, men bein i nesa har du.

Om jeg er oppegående eller ikke vet jeg ikke, men det er delte meninger om det og det er jeg glad for.

Jeg kan i hvert fall garantere at jeg befinner meg i New York og koser meg virkelig over den sjansen jeg fikk;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...