Gå til innhold

Skal jeg, skal jeg ikke.......

Anbefalte innlegg

ylvali1365381015
Skrevet

jeg mente heller ikke på noen måte å dreie hodet ditt, men det får være min styrke å kunne svare for meg .....i hvert fall en gang i blant. sov godt da...

skjønner det da...

drøm søtt! (om gamlelandet;-))

:-) snakkes!

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• thinkerbell

49

• amerikafareren

48

• ylvali1365381015

15

• ShitDiddelyDo

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvem snakket om hønsehjerner???? Ikke jeg i hvert fall.

nei det gjorde du ikke, men nå misforstår du meg grådig. det jeg spør om er hvorfor du tror "alle jentene" er så "dumme" fordi de har et godt forhold til sdd? det forstår jeg ikke, det virker som om du tror vi ikke er istand til å tenke selv

Skrevet

hehe, det er egentlig alt jeg bryr meg om det :)

håper du koste deg masse :)

Ja det gjorde jeg, for det er ikke noe lett å dra til NY alene som jeg gjorde;) Jeg skal dit igjen neste helg så mye er sikkert.

Skrevet

hehe, det er egentlig alt jeg bryr meg om det :)

håper du koste deg masse :)

Ja det gjorde jeg, for det er ikke noe lett å dra til NY alene som jeg gjorde;) Jeg skal dit igjen neste helg så mye er sikkert.

ylvali1365381015
Skrevet

Sær eller vanskelig vet jeg ingenting om, men bein i nesa har du.

Om jeg er oppegående eller ikke vet jeg ikke, men det er delte meninger om det og det er jeg glad for.

Jeg kan i hvert fall garantere at jeg befinner meg i New York og koser meg virkelig over den sjansen jeg fikk;)

som sagt beundrer jeg ditt pågangsmot! :-)

du er tøff! nyt tilværelsen på best mulig måte!

:-)))

Skrevet

nei det gjorde du ikke, men nå misforstår du meg grådig. det jeg spør om er hvorfor du tror "alle jentene" er så "dumme" fordi de har et godt forhold til sdd? det forstår jeg ikke, det virker som om du tror vi ikke er istand til å tenke selv

Jeg er litt skeptisk til at "alle" jentene har et godt forhold til SDD, men ellers så har ikke jeg noe å si om det. Jeg er en god del eldre enn han og forstår ikke de fordommene han har mot oss som ikke er i samme aldersgruppe. Synes det virker naivt noen ganger.

Skrevet

det er sant det man kan lett føle seg litt "lost", men var det ikke den lokale pubben du var på da? bodde du ikke litt utenfor? eller misforsto jeg..

Skrevet

som sagt beundrer jeg ditt pågangsmot! :-)

du er tøff! nyt tilværelsen på best mulig måte!

:-)))

Stort sett nyter jeg min tilværelse og utforsker den også:), men ensomme stunder har jeg virkelig:(

Skrevet

skjønner det da...

drøm søtt! (om gamlelandet;-))

:-) snakkes!

Det er ikke SÅÅÅÅÅ lenge til jeg er i gamlelandet igjen..........litt under tre måneder... jeg skal snart legge meg...

Skrevet

det er sant det man kan lett føle seg litt "lost", men var det ikke den lokale pubben du var på da? bodde du ikke litt utenfor? eller misforsto jeg..

Nei du misforsto ikke. Dette er første gang jeg går til den lokale pøbben alene en lørdagskveld. Jeg bor ikke midt på Manhattan.

Skrevet

Jeg er litt skeptisk til at "alle" jentene har et godt forhold til SDD, men ellers så har ikke jeg noe å si om det. Jeg er en god del eldre enn han og forstår ikke de fordommene han har mot oss som ikke er i samme aldersgruppe. Synes det virker naivt noen ganger.

jeg er ikke alltid enig med sdd jeg heller, av og til føler jeg for å vri hodet av ham faktisk :) men han er i det minste en ok fyr som det faktisk går ann å diskutere med.. i motsetning til tragisk mange andre her :)

Skrevet

Nei du misforsto ikke. Dette er første gang jeg går til den lokale pøbben alene en lørdagskveld. Jeg bor ikke midt på Manhattan.

ååh da skjønner jeg :) men så lenge det fristet til gjentakelse så er det verdt det!

Skrevet

jeg er ikke alltid enig med sdd jeg heller, av og til føler jeg for å vri hodet av ham faktisk :) men han er i det minste en ok fyr som det faktisk går ann å diskutere med.. i motsetning til tragisk mange andre her :)

Jeg har ikke særlig behov for å diskutere han nå når jeg kommer hjem etter å ha våget meg ut i natten. Forstår ikke helt den tiltrekningen han har på damer her inne, men det er min mening og jeg er eldre enn mange andre på dol.

Skrevet

ååh da skjønner jeg :) men så lenge det fristet til gjentakelse så er det verdt det!

Jeg skal igjen............og da blir jeg litt lenger.....Jeg våget ikke å bli for lenge i kveld, men jeg koste meg virkelig. Kom i prat med hyggelige mennesker, og det er nokså lett i denne byen;)

Skrevet

Jeg har ikke særlig behov for å diskutere han nå når jeg kommer hjem etter å ha våget meg ut i natten. Forstår ikke helt den tiltrekningen han har på damer her inne, men det er min mening og jeg er eldre enn mange andre på dol.

det er rimelig stor variasjon i alder her.. og tiltrekning kan faktisk bare være vennskap.

han er en ok fyr, men bevares.. man kan ikke like alle

:)

Skrevet

det er rimelig stor variasjon i alder her.. og tiltrekning kan faktisk bare være vennskap.

han er en ok fyr, men bevares.. man kan ikke like alle

:)

Jeg misliker i høyeste grad svaret han gir meg i denne tråden, ellers har jeg ingenting om denne fyren å si.

Å løpe siklende etter unge menm i min alder er ikke min stil og ferdig med det. Jeg har vanligvis ikke meninger om noen når jeg logger meg av.

Jeg synes han ofte virker overfladisk og naiv, og har ikke lett for å forstå denne tiltrekningen han ser ut til å ha på damer på internett. Jeg tiltrekkes aldri av menn uten å ha sett dem i RL.

ylvali1365381015
Skrevet

Det er ikke SÅÅÅÅÅ lenge til jeg er i gamlelandet igjen..........litt under tre måneder... jeg skal snart legge meg...

*smask*

hold motet oppe og prøv å kose deg så mye som mulig mens du ennå er der borte!

tenker på deg og skulle så gjerne vært der for en stund selv.

*nattklem* :-)

Skrevet

Jeg misliker i høyeste grad svaret han gir meg i denne tråden, ellers har jeg ingenting om denne fyren å si.

Å løpe siklende etter unge menm i min alder er ikke min stil og ferdig med det. Jeg har vanligvis ikke meninger om noen når jeg logger meg av.

Jeg synes han ofte virker overfladisk og naiv, og har ikke lett for å forstå denne tiltrekningen han ser ut til å ha på damer på internett. Jeg tiltrekkes aldri av menn uten å ha sett dem i RL.

men er det umulig å ha et godt forhold til en fyr uten å løpe siklende etter ham tror du ..

det er helt ok at dere ikke kan fordra hverandre, personlig synes jeg dere begge er ok... :)

Skrevet

*smask*

hold motet oppe og prøv å kose deg så mye som mulig mens du ennå er der borte!

tenker på deg og skulle så gjerne vært der for en stund selv.

*nattklem* :-)

Ja motet har jeg i hvert fall i god behold;) Jeg koser meg stort sett, men noen ganger er hjemlengselen verre enn verst.

Slik er det bare. Jeg er og blir evig takknemlig for denne sjansen;)

Skrevet

men er det umulig å ha et godt forhold til en fyr uten å løpe siklende etter ham tror du ..

det er helt ok at dere ikke kan fordra hverandre, personlig synes jeg dere begge er ok... :)

Jeg forstår ikke hvorfor han svarer meg slik i denne tråden og når jeg har vært ute og tatt noen drinker er det lett å svare skarpt. Han burde hatt vett til å holde seg unna mine tråder,og jeg er overrasket over at noen gidder forsvare han hele tiden.

Ja det er mere enn mulig å like noen uten å sikle etter vedkommende, men jeg er fremdeles overrasket over tiltrekningen han har på mange her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...