amerikafareren Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 jeg bodde som sagt i nj, men tilbragte dagen og kveldene med venner i ny. men bodde gjorde jeg i nj. et forøvrig litt traurig sted..litt på landet liksom. Jeg bodde også i New jersey i 1999, men det var New York området og veldig kort til Manhattan. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Jeg bodde også i New jersey i 1999, men det var New York området og veldig kort til Manhattan. jeg var der i.. gud.. 97 tror jeg.. kjære gud.. så gammel man er blitt.. nei.. nå køyer jeg.. natta du! 0 Siter
amerikafareren Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 jeg var der i.. gud.. 97 tror jeg.. kjære gud.. så gammel man er blitt.. nei.. nå køyer jeg.. natta du! Ikke snakk om hvor gamle vi er;) Men god natt i hvert fall eller god dag i gamlelandet;) 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Litt sent svar, men lurte på hvorfor du ikke skulle gå? Jeg ville ikke gått, men det er fordi jeg ikke liker puber, er så trangt å mye fulle folk. Og jeg ville nok følt meg ensom å gått på en slik plass alene. Trur jeg ville følt som jeg var på jakt, men sånn er nå jeg:) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 du er den første til å se når du tråkker på andre, men var ikke i nærheten nå????? vel, jeg aner ikke hva som kunne ha skjedd av utilbørligjeter her før jeg meldte min ankomst, men dette svaret syntes jeg var _drøyt_. du kan ha dine mistanker, men det kan jo like godt hende du tar feil! :-) Jeg tar aldri feil. Det bør du vite nå. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Det var jeg som startet denne tråden...fra New York.. hva har du her å gjøre. kom deg vekk fortere enn jeg kan tenke. "kom deg vekk fortere enn jeg kan tenke." Det vil vel si at jeg kan henge rundt her en stund med god samvittighet. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 "kom deg vekk fortere enn jeg kan tenke." Det vil vel si at jeg kan henge rundt her en stund med god samvittighet. Jeg har problemer med å se at dette svaret ditt gjør deg sexy. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 Litt sent svar, men lurte på hvorfor du ikke skulle gå? Jeg ville ikke gått, men det er fordi jeg ikke liker puber, er så trangt å mye fulle folk. Og jeg ville nok følt meg ensom å gått på en slik plass alene. Trur jeg ville følt som jeg var på jakt, men sånn er nå jeg:) Jeg dro en liten stund. Jeg bor for en periode i New York alene på en hybel. Det var greit å komme seg ut litt, men ikke lurt å gå i gatene her sent om kvelden. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 du er den første til å se når du tråkker på andre, men var ikke i nærheten nå????? vel, jeg aner ikke hva som kunne ha skjedd av utilbørligjeter her før jeg meldte min ankomst, men dette svaret syntes jeg var _drøyt_. du kan ha dine mistanker, men det kan jo like godt hende du tar feil! :-) Du som kvinne tviler på hans dømmekraft;) Jeg tror vi har en god del felles. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Jeg dro en liten stund. Jeg bor for en periode i New York alene på en hybel. Det var greit å komme seg ut litt, men ikke lurt å gå i gatene her sent om kvelden. Åh, ja da skjønner jeg godt at du var engstelig, alene i new york:) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 sdd er en av de jeg har kjent lengst her inne, faktisk i 6 år nå, han har vært en fantastisk god venn å ha her både på chatt og på dol, og han er langt dypere og mer seriøs enn hva du tar ham for. tro det eller ei.. Det var hyggelig å høre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.