Gå til innhold

Skal jeg, skal jeg ikke.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bodde som sagt i nj, men tilbragte dagen og kveldene med venner i ny. men bodde gjorde jeg i nj. et forøvrig litt traurig sted..litt på landet liksom.

Jeg bodde også i New jersey i 1999, men det var New York området og veldig kort til Manhattan.

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• thinkerbell

49

• amerikafareren

48

• ylvali1365381015

15

• ShitDiddelyDo

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg bodde også i New jersey i 1999, men det var New York området og veldig kort til Manhattan.

jeg var der i.. gud.. 97 tror jeg.. kjære gud.. så gammel man er blitt..

nei.. nå køyer jeg.. natta du! :)

Skrevet

jeg var der i.. gud.. 97 tror jeg.. kjære gud.. så gammel man er blitt..

nei.. nå køyer jeg.. natta du! :)

Ikke snakk om hvor gamle vi er;) Men god natt i hvert fall eller god dag i gamlelandet;)

Skrevet

Litt sent svar, men lurte på hvorfor du ikke skulle gå?

Jeg ville ikke gått, men det er fordi jeg ikke liker puber, er så trangt å mye fulle folk. Og jeg ville nok følt meg ensom å gått på en slik plass alene. Trur jeg ville følt som jeg var på jakt, men sånn er nå jeg:)

Skrevet

du er den første til å se når du tråkker på andre, men var ikke i nærheten nå?????

vel, jeg aner ikke hva som kunne ha skjedd av utilbørligjeter her før jeg meldte min ankomst, men dette svaret syntes jeg var _drøyt_. du kan ha dine mistanker, men det kan jo like godt hende du tar feil!

:-)

Jeg tar aldri feil. Det bør du vite nå.

Skrevet

Det var jeg som startet denne tråden...fra New York.. hva har du her å gjøre. kom deg vekk fortere enn jeg kan tenke.

"kom deg vekk fortere enn jeg kan tenke."

Det vil vel si at jeg kan henge rundt her en stund med god samvittighet. :)

Skrevet

"kom deg vekk fortere enn jeg kan tenke."

Det vil vel si at jeg kan henge rundt her en stund med god samvittighet. :)

Jeg har problemer med å se at dette svaret ditt gjør deg sexy.

Skrevet

Litt sent svar, men lurte på hvorfor du ikke skulle gå?

Jeg ville ikke gått, men det er fordi jeg ikke liker puber, er så trangt å mye fulle folk. Og jeg ville nok følt meg ensom å gått på en slik plass alene. Trur jeg ville følt som jeg var på jakt, men sånn er nå jeg:)

Jeg dro en liten stund. Jeg bor for en periode i New York alene på en hybel. Det var greit å komme seg ut litt, men ikke lurt å gå i gatene her sent om kvelden.

Skrevet

du er den første til å se når du tråkker på andre, men var ikke i nærheten nå?????

vel, jeg aner ikke hva som kunne ha skjedd av utilbørligjeter her før jeg meldte min ankomst, men dette svaret syntes jeg var _drøyt_. du kan ha dine mistanker, men det kan jo like godt hende du tar feil!

:-)

Du som kvinne tviler på hans dømmekraft;) Jeg tror vi har en god del felles.

Skrevet

Jeg dro en liten stund. Jeg bor for en periode i New York alene på en hybel. Det var greit å komme seg ut litt, men ikke lurt å gå i gatene her sent om kvelden.

Åh, ja da skjønner jeg godt at du var engstelig, alene i new york:)

Skrevet

sdd er en av de jeg har kjent lengst her inne, faktisk i 6 år nå, han har vært en fantastisk god venn å ha her både på chatt og på dol, og han er langt dypere og mer seriøs enn hva du tar ham for. tro det eller ei.. :)

Det var hyggelig å høre. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...