Gå til innhold

Er jeg hore om jeg har sex første kvelden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke med mindre du ikledde deg negerkostyme, dårlig engelsk uttale og plukket opp en skapning på Karl Johan mot lovnader om 100 kroner for en avsugning. :)

Kjør på og kos deg!

Men du: Nå har vel han fyren vært så lenge på dass at det er fare for diare. Det er grenser for hva man har sex med!

ylvali1365381015
Skrevet

hvorfor tenker du slik?

og hvorfor bruker du ordet hore om deg selv, bare fordi du kjenner lyst???

føles det riktig for deg, er det en riktig ting å gjøre!

så lenge det dreier seg om to oppegående mennesker som vet hva de går til er det ikke noe å problematisere!

(og nevn ikke hore-ordet igjen!

det er en tragisk påminnelse om

tidligere tiders fordømmelse av kvinnelig seksualitet.)

føler du: JA! er det jo bare å trå til- og _nyte_! :-)

god fornøyelse!!! :-)))

Skrevet

Ikke med mindre du ikledde deg negerkostyme, dårlig engelsk uttale og plukket opp en skapning på Karl Johan mot lovnader om 100 kroner for en avsugning. :)

Kjør på og kos deg!

Men du: Nå har vel han fyren vært så lenge på dass at det er fare for diare. Det er grenser for hva man har sex med!

hehe...han er doler også.. verden er liten. men han er jævlig dig. men i forhold til siden jeg har voldtekt skal seksualitetn min være ødelagt for alltid. men det er den ikke. Han skal sove hos meg i natt da. spennende å se hva pappa sier i morra tidlig når.

hehe

ylvali1365381015
Skrevet

Kjør på og kos deg!

;-D

et godt poeng...

Skrevet

hehe...han er doler også.. verden er liten. men han er jævlig dig. men i forhold til siden jeg har voldtekt skal seksualitetn min være ødelagt for alltid. men det er den ikke. Han skal sove hos meg i natt da. spennende å se hva pappa sier i morra tidlig når.

hehe

høres positivt ut violsa, kos deg du og nyyyt :)

Skrevet

hehe

Vel, gjør i hvert fall det som synes ok for deg, og det du er klar for.

Dette "hore"-vrøvlet har fint lite for seg. Jeg kan knapt komme på en eneste jente jeg har hatt sex med som jeg ikke har hatt sex med den første kvelden, og jeg føler meg ikke akkurat som noen vandrende giggolo.

Og siden vi ikke lever i 1950 er det også greit at jentene koser seg - uten å tenke horevrøvltanker. :)

Men doler? Jeg er her. Prozak vet jeg ikke hvor er, og Mrxx har jeg heller ikke sett her på flere timer.

Hmmm ... :)

ylvali1365381015
Skrevet

hehe

ikke la noe som tidligere har skjedd ødelegge det du nå føler er riktig og fint!

er det sex du vil ha, kan du bare

åpne deg for følelsene. det er da bare godt og fint når det skjer mellom to som er på bølgelengde.

nyt litt ekstra for meg- jeg er uten mann for to samfulle uker! (hulk)

Skrevet

Dette "hore"-vrøvlet har fint lite for seg. Jeg kan knapt komme på en eneste jente jeg har hatt sex med som jeg ikke har hatt sex med den første kvelden, og jeg føler meg ikke akkurat som noen vandrende giggolo.

Og siden vi ikke lever i 1950 er det også greit at jentene koser seg - uten å tenke horevrøvltanker. :)

Men doler? Jeg er her. Prozak vet jeg ikke hvor er, og Mrxx har jeg heller ikke sett her på flere timer.

keinstein?

Skrevet

keinstein?

Åfaenisvartehelvete.

Men det forklarer muligens de lange doturerene. :)

ylvali1365381015
Skrevet

keinstein?

:-)

der har vi det!

herved oppklart... føles betryggende.:-)

Skrevet

:-)

der har vi det!

herved oppklart... føles betryggende.:-)

lol

ylvali1365381015
Skrevet

Åfaenisvartehelvete.

vi unner dem alt digg da, gjør vi ikke? ;-)

Skrevet

Åfaenisvartehelvete.

LOL

Skrevet

jo hun unner jeg ekstra mye :)

Skrevet

Joa, vi unner alle et ligg. :)

Skrevet

nå "legger" jeg meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...