Gå til innhold

Er jeg hore om jeg har sex første kvelden

Anbefalte innlegg

Gjest Humlepungen
Skrevet

Hvis du tar betalt for det så. Da er du det. Men du har jo tenkt å gjøre det gratis så da er du vel kanskje ikke det...

Gjest hmmm rart
Skrevet

Ikke med mindre du ikledde deg negerkostyme, dårlig engelsk uttale og plukket opp en skapning på Karl Johan mot lovnader om 100 kroner for en avsugning. :)

Kjør på og kos deg!

Men du: Nå har vel han fyren vært så lenge på dass at det er fare for diare. Det er grenser for hva man har sex med!

hvorfor akkurat NEGERKOSTYME. er ikke du rasistisk na

Skrevet

Jeg vil ikke høre snakk om ordet hore. Det er folk som selger kroppen sin. Du har bare lyst å dele den med noen.

Du gjør akkurat som du har lyst til, og driter i hva andre sier. Men du bør være obs på at for mange gutter så betyr sex på første kvelden det samme som eneste kvelden, så hvis du ønsker noe mer, så _kan_ det være taktisk å vente litt.

Gjest amparro...
Skrevet

Ja, hvis du tar betalt for det. Hvis ikke så knull i vei :-)

Gjest lisa i pisa
Skrevet

hvorfor akkurat NEGERKOSTYME. er ikke du rasistisk na

*er ikke du rasistisk na

fjomp!

Skrevet

ja,og det er vel nettopp derfor alle utlendingene mener dette om norske jenter.

Skrevet

hehe...han er doler også.. verden er liten. men han er jævlig dig. men i forhold til siden jeg har voldtekt skal seksualitetn min være ødelagt for alltid. men det er den ikke. Han skal sove hos meg i natt da. spennende å se hva pappa sier i morra tidlig når.

hehe

Klart den ikke "skal" være! Vet du, lille meg ble litt oppmuntret! :) (Og nå litt redd fordi jeg skriver det, men men.. små skritt)

Ingenting som er bedre enn hvis det ikke har ødelagt! Håper du hadde det fint!

Skrevet

Klart den ikke "skal" være! Vet du, lille meg ble litt oppmuntret! :) (Og nå litt redd fordi jeg skriver det, men men.. små skritt)

Ingenting som er bedre enn hvis det ikke har ødelagt! Håper du hadde det fint!

No logger jeg av. I dag har jeg omtrent bodd her inne. Må bare si god natt til noen. God natt, skal. Håper du får sove godt.

Skrevet

No logger jeg av. I dag har jeg omtrent bodd her inne. Må bare si god natt til noen. God natt, skal. Håper du får sove godt.

Takk og god natt til deg og!

Skrevet

Vel, gjør i hvert fall det som synes ok for deg, og det du er klar for.

Dette "hore"-vrøvlet har fint lite for seg. Jeg kan knapt komme på en eneste jente jeg har hatt sex med som jeg ikke har hatt sex med den første kvelden, og jeg føler meg ikke akkurat som noen vandrende giggolo.

Og siden vi ikke lever i 1950 er det også greit at jentene koser seg - uten å tenke horevrøvltanker. :)

Men doler? Jeg er her. Prozak vet jeg ikke hvor er, og Mrxx har jeg heller ikke sett her på flere timer.

Hmmm ... :)

Jeg har ikke vært her siden fredag, hmmm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...