Gjest Ulvinnen Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Svein Nordin spiller for tiden stykket Huleboeren. Er det noen som vet om den filmen som vises i starten virkelig viser kona hans, eller om det bare er en skuespiller? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Den er ekte. Da er det virkelig sporty av kona å stille opp! 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Da er det virkelig sporty av kona å stille opp! Synes de er sporye begge to, og de byr jo virkelig på seg selv i forestillingen også da. Når han karret seg opp i sofaen med en pute på fanget holdt jeg på å le meg ihjel ;o) Snakker om å treffe spikeren på hodet gang på gang også da..hehe 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Synes de er sporye begge to, og de byr jo virkelig på seg selv i forestillingen også da. Når han karret seg opp i sofaen med en pute på fanget holdt jeg på å le meg ihjel ;o) Snakker om å treffe spikeren på hodet gang på gang også da..hehe Enig, den med puta var fornøyelig! Det var også moro, da han kastet en stringtruse på en i publikum og påstod den var hans. Gamlingen som fikk den i fanget kastet den prompte tilbake 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.