Gå til innhold

sex er problematisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for svar:) Men trur ikke det finnes noen for alle der ute, mange lever alene hele livet og jeg blir nok en av dem.

Er egentlig bare realistisk

Hvis du går rundt og tror at det ikke skal kunne gå an for deg å få et godt kjærlighetsforhold, så skremmer du jo bort mange i utgangspunktet. Negativitet er ikke en typisk faktor som folk tiltrekkes av... :-)

Gjest parforhold er kjipt

Hvis du går rundt og tror at det ikke skal kunne gå an for deg å få et godt kjærlighetsforhold, så skremmer du jo bort mange i utgangspunktet. Negativitet er ikke en typisk faktor som folk tiltrekkes av... :-)

det har du no rett i, men jeg omgås ikke så mange mennesker som er aktuelle kanditater uansett:)

Jobben er det kun damer og på fritida er jeg hjemme eller på tur i skog og mark:)

det har du no rett i, men jeg omgås ikke så mange mennesker som er aktuelle kanditater uansett:)

Jobben er det kun damer og på fritida er jeg hjemme eller på tur i skog og mark:)

Da er det på tide å finne seg en ny hobby!

Tenk ut noe du kan trives med, som du regner med er mannsdominert. Da kan du omgås flere menn, uten å måtte vurdere hver enkelt du støter på som en mulig kandidat.

Gjest parforhold er kjipt

Da er det på tide å finne seg en ny hobby!

Tenk ut noe du kan trives med, som du regner med er mannsdominert. Da kan du omgås flere menn, uten å måtte vurdere hver enkelt du støter på som en mulig kandidat.

Trives alene i skog og mark, så kommer ikke på noe jeg kunne tenke meg å gjøre. Men takk for forslag:)

Annonse

Trives alene i skog og mark, så kommer ikke på noe jeg kunne tenke meg å gjøre. Men takk for forslag:)

Hvis du ikke allerede har en hund, skaff deg en. Hvis du trives med hunder da, selvsagt. Hunden blir en fin turkamerat i skog og mark, samtidig som den vil gjøre det enklere å komme i kontakt med folk. Mennesker som enten har hund selv, eller som er hunde-interesserte vil gjerne komme bort og "prate hund" i situasjoner der man ellers bare hadde passert hverandre.

Det er godt jeg ikke er helt alene om å ha det akkurat som deg.. Jeg nærmer meg 35, er singel og har dessverre ingen barn. Det stresser meg litt innimellom, for det er ingenting jeg vil mer enn det.

Jeg og har friluftsliv som min største hobby, men jeg har ikke sett deg??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...