Gå til innhold

Telefonselgere .... igjen

Gjest blir så sint jeg

Anbefalte innlegg

Gjest blitt brent
Skrevet

Det kan også være de i ledelsen som ikke har sørget for nye nok lister.

Det nicket skjerp deg er nok et troll.

Skrevet

Telefonselgerne gjør bare den jobben de er satt til. Det er ikke de som lager listene de jobber ut i fra heller. Det er bedre å gi de et høflig nei, enn å skjelle de ut. Men spør gjerne hvem som er oppdragsgiver og gi den beskjed om at du aldri vil bli oppringt. Selv om du reserverer deg så bruker enkelte telefonkatalogen som kilde.

Jeg blir like irritert som deg over å bli oppringt, men syns det er vanskelig å skjelle ut de som bare gjør den jobben de må gjøre, når det er oppdragsgiverne som bør få bråket.

Enig med deg.

Gjest blir så sint jeg
Skrevet

Igår ringte han jammenimeg igjen. Det var datteren vår som tok telefonen.

Han spurte etter mannen min, vår datter sier følgende " ja, men ...." så kom hun ikke lenger, papsen var på badet å tok kveldsstellet på vår minste, telefonselgeren avbryter henne med å si "skjønner, han er vel ikke hjemme nå heller" !!!!!!!!!!!

Så her er det ikke snakk om i det hele tatt av VI er uhøflige, det er den forbanna telefonselgeren som absolutt IKKE kan jobben sin.

Skrevet

Igår ringte han jammenimeg igjen. Det var datteren vår som tok telefonen.

Han spurte etter mannen min, vår datter sier følgende " ja, men ...." så kom hun ikke lenger, papsen var på badet å tok kveldsstellet på vår minste, telefonselgeren avbryter henne med å si "skjønner, han er vel ikke hjemme nå heller" !!!!!!!!!!!

Så her er det ikke snakk om i det hele tatt av VI er uhøflige, det er den forbanna telefonselgeren som absolutt IKKE kan jobben sin.

Aller først, har dere abonnert på bladet Autofil tidligere? I såfall gjelder ikke reservasjonen i registeret. Firmaer har nemlig lov å drive telefonsalg mot tidligere egne kunder.

Men, hvis man forutsetter at dere aldri har abonnert på bladet, så ring nummeret og krev å få snakke med en ansvarlig, eller send mail direkte til redaktøren og krev å bli slettet fra deres lister. [email protected] er mailadr. til redaktøren, iflg. et google-søk.

Gjest blir så sint jeg
Skrevet

Aller først, har dere abonnert på bladet Autofil tidligere? I såfall gjelder ikke reservasjonen i registeret. Firmaer har nemlig lov å drive telefonsalg mot tidligere egne kunder.

Men, hvis man forutsetter at dere aldri har abonnert på bladet, så ring nummeret og krev å få snakke med en ansvarlig, eller send mail direkte til redaktøren og krev å bli slettet fra deres lister. [email protected] er mailadr. til redaktøren, iflg. et google-søk.

Mail er herved sendt :), takk skal du ha.

Men har de virkelig lov til det .... da blir vi jo aldri kvitt disse selgerene da .... det er jo ikke for ingenting at vi reserverer oss mener jeg.

Skrevet

Mail er herved sendt :), takk skal du ha.

Men har de virkelig lov til det .... da blir vi jo aldri kvitt disse selgerene da .... det er jo ikke for ingenting at vi reserverer oss mener jeg.

Jeg tror de plikter å slette deg fra sine egne registeret, dersom du krever det. Mulig at kravet må fremsettes skriftlig. Jeg har ikke satt meg godt nok inn i reglene rundt dette.

Gjest blir så sint jeg
Skrevet

Jeg tror de plikter å slette deg fra sine egne registeret, dersom du krever det. Mulig at kravet må fremsettes skriftlig. Jeg har ikke satt meg godt nok inn i reglene rundt dette.

Knut svarte meg fort han :), dette skulle han videre med, sånn oppførsel skal ikke respekteres.

Skrevet

Knut svarte meg fort han :), dette skulle han videre med, sånn oppførsel skal ikke respekteres.

Så bra!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...