Gå til innhold

Enslig og uten nære venner eller famile

Anbefalte innlegg

Gjest ensom eremitt

Jeg er i 30 årene, enslig og uten nære venner, har bare bekjente og dessuten liten famile.Kun mamma og pappa.

De skal bort i jula og jeg blir alene her, synes det høres så stusselig ut, men er jo voksen, kan jo kose meg med bøker, filmer og god mat. Men synes det er så flaut at naboene ser at jeg er så alene alltid.

Bor i et villa strøk og jeg har aldri besøk, hos naboene kjører det biler fram og tilbake hele tiden pluss at de har mye familieselskaper

Fortsetter under...

Gjest noen forslag til deg

Du kan f.eks. bli med i en forening eller noe som er opptatt av noe du interesserer deg for. F.eks. en frivillighetssentral, forening for pårørende til personer med MS/annet. Du kan melde deg på et kurs eller gå på aerobic. Bli med en turgruppe eller komite (kanskje det er det på jobben din). Du kan passe barn i helgen, gå i svømmehall, café eller på besøk til eldre. Gå på biblioteket og på lokale sportsarrangement.

Gjest ensom eremitt

Du kan f.eks. bli med i en forening eller noe som er opptatt av noe du interesserer deg for. F.eks. en frivillighetssentral, forening for pårørende til personer med MS/annet. Du kan melde deg på et kurs eller gå på aerobic. Bli med en turgruppe eller komite (kanskje det er det på jobben din). Du kan passe barn i helgen, gå i svømmehall, café eller på besøk til eldre. Gå på biblioteket og på lokale sportsarrangement.

tusen takk for forslag:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...