Gå til innhold

Vil jenter ha gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er usikker på det meste, lite erfaring og kansje litt forvirra ja :)

Når jeg ser en jente så tenner LYSTEN min, jeg kan synes de er veldig pene, og ender fort til at jeg tenker at jeg ønsker kroppskontakt med dem...

Går dette begge veier, eller er jenter u-interresert i dette og synes gutte kroppen er "ekkel"?

Tenner jenter på gutter på den samme måten?

Hvis det er så, hva er det jenter tenner på, eller liker og se på?

Greit, kan være variasjoner, men f.eks all gutter liker jo sexy dame lår/legger..

er det noe lignende tanker hoss jenter, at vi skal ha muskler, breie skuldre?

Er det "macho" dere liker?

Eller ser dere ikke sånn på en gutte kropp?

Er det bare følelser, og gode sammtaler, en som får dere til og le?

Skjønte dere hva jeg mener her ? :)

Skrevet

Klart vi tenner på kroppene til menn!

Jeg tenner jo på kroppen til samboeren min. De sterke armene, musklene, at han er høy og "trygg" (kan selvsagt beskytte meg mot alt. ;-)), den fine rompa, øynene... Sukk. :-)

Skrevet

Visst tenner jenter på guttekropper!

Selv er jeg så voksen at det er mannfolk jeg tenner på, ikke unggutter, men prinsippet blir det samme.

Mange kvinner ser på rumpene til menn. Selv er jeg opptatt av hele figuren. At den er veltrent, velskapt og harmonisk. Jeg liker ikke svære bodybuildermuskler. Dessuten ser jeg mye på øynene, blikket er viktig.

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Klart vi digger guttekroppen! Hva er vel mer tiltrekkende enn en sterk og rakrygget mannerygg feks? Eller store, sterke hender? Tror at mange kvinner tenner på menn som ser "trygge" ut, som kan passe litt på oss. Ja, det er likestilling og blablabla, men det er faktisk det som er fakta. Vi vil bli "passet på". En sterk og stor mannekropp gir nettopp den følelsen. Og det tenner oss.... ofte...

Skrevet

Klart vi tenner på kroppene til menn!

Jeg tenner jo på kroppen til samboeren min. De sterke armene, musklene, at han er høy og "trygg" (kan selvsagt beskytte meg mot alt. ;-)), den fine rompa, øynene... Sukk. :-)

Nå fikk jeg litt lyst på samboern din, asså! ;)

Skrevet

Nå fikk jeg litt lyst på samboern din, asså! ;)

Hehe. ;-) Kommer selvsagt an på øyet som ser, men jeg synes han er verdens kjekkeste. Nesten i allefall. ;)

Skrevet

Hehe. ;-) Kommer selvsagt an på øyet som ser, men jeg synes han er verdens kjekkeste. Nesten i allefall. ;)

Du får holde godt fast i han ;)

Det kan straffe seg å skryte for mye av enkelte menn her inne :-)

Skrevet

Klart vi digger guttekroppen! Hva er vel mer tiltrekkende enn en sterk og rakrygget mannerygg feks? Eller store, sterke hender? Tror at mange kvinner tenner på menn som ser "trygge" ut, som kan passe litt på oss. Ja, det er likestilling og blablabla, men det er faktisk det som er fakta. Vi vil bli "passet på". En sterk og stor mannekropp gir nettopp den følelsen. Og det tenner oss.... ofte...

Trygg mann høres kjedelig ut.. Jeg vil ha en mann som "river" ;)

Skrevet

Jeg elsker en trygg armkrok og en varm mannskropp. :o) En fast og deilig rumpe er heller ikke å forakte! ;o)

*Sukk* Nå har jeg akkurat sagt hadet til kjæresten min og ser ham ikke igjen før om 2 1/2 uke... *Vræææææl*

Gjest gift, men ikke blind!
Skrevet

Ohhh.. yes

Klart vi vil ha mannfolk!!

Jeg tenner på hender (litt store, kraftige og gjerne varme), og så er det noe med utstrålingen og væremåten, og her inngår øyne/blikk som en viktig del..

Ingenting er så flott som øyne med liv i.

Ei fast stram rumpe er noe jeg kan se etter selv på matbutikken.

Skrevet

Ohhh.. yes

Klart vi vil ha mannfolk!!

Jeg tenner på hender (litt store, kraftige og gjerne varme), og så er det noe med utstrålingen og væremåten, og her inngår øyne/blikk som en viktig del..

Ingenting er så flott som øyne med liv i.

Ei fast stram rumpe er noe jeg kan se etter selv på matbutikken.

avslørt, det er ikke så mange av "deg" her inne.

Gjest gift, men ikke blind!
Skrevet

avslørt, det er ikke så mange av "deg" her inne.

Jaha, interessant

Skrevet

Fast kropp, glimt i øyet, pent smil og høyere enn meg (minst 175)

Skrevet

Du får holde godt fast i han ;)

Det kan straffe seg å skryte for mye av enkelte menn her inne :-)

Tro meg, jeg skal holde på ham. Men så er jeg også så heldig at han forguder meg. Sier han i allefall. ;-)

Skrevet

Tro meg, jeg skal holde på ham. Men så er jeg også så heldig at han forguder meg. Sier han i allefall. ;-)

Når dere begge holder så godt fast, blir forholdet ubrytelig :-)

Alltid hyggelig å høre om par som har det godt sammen!

Skrevet

Jeg kan tenne veldig på en mannekropp, men er kanskje mer kresen på de enn gutter er på jentekropper.

En høy, breiskuldra mann med bar overkropp, jeans, og kraftige, muskuløse overarmer og sterk rygg er yummiyummiiii!

Skrevet

Når dere begge holder så godt fast, blir forholdet ubrytelig :-)

Alltid hyggelig å høre om par som har det godt sammen!

Ja, jeg vet jeg har vært heldig. Tror det hjelper godt på også. :-)

Skrevet

Jeg tenner på gutter, ja.

Eller nei, det gjør jeg forresten ikke, men jeg tenner på MENN.

En mann kan godt ha litt muskler, men trenger ikke være altfor stor. Det er finere å være slank enn overdimensjonert. Hva jeg tenner på ved en mann? Det er først og fremst helhetsinntrykket, om han er velproporsjonert. Fine armer, hår på brystet, et pent ansikt, øyne, hår, rumpe, legger,...

Men også selvsagt personlighet, væremåte, glimt i øyet, og en del ting det er vanskelig å definere og sette ord på. Selvsagt også hva slags "kjemi" han og jeg har sammen. En mann kan være seksuelt interessant selv om han objektivt sett ikke ser ut som et fruktfat, for sexappell er ikke nødvendigvis det samme som "pehnet".

Skrevet

Jepp, tenner på en mannekropp ja. Kan være forskjellige kroppstyper jeg liker.

Men slik som han jeg liker nå, med flotte øyne og alltid et smil om munnen, han smelter meg med bare et blikk. Og ikke minst slik som da vi snakket sammen sist og han klødde seg på magen, slik at jeg akkuratt fikk sett litt av "stripa" på magen... mmmm ;-)

Så er jeg litt svak for trente mannfolk, som er litt "mann" liksom!

Skrevet

Vel.. da virker det som om man ikke er rundt 180, stor og sterk og stinker.. så er det ikke håp :P

sukk... jaja, ses om 100 år ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...