Gjest NRK82 Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Hei Jeg er usikker på det meste, lite erfaring og kansje litt forvirra ja Når jeg ser en jente så tenner LYSTEN min, jeg kan synes de er veldig pene, og ender fort til at jeg tenker at jeg ønsker kroppskontakt med dem... Går dette begge veier, eller er jenter u-interresert i dette og synes gutte kroppen er "ekkel"? Tenner jenter på gutter på den samme måten? Hvis det er så, hva er det jenter tenner på, eller liker og se på? Greit, kan være variasjoner, men f.eks all gutter liker jo sexy dame lår/legger.. er det noe lignende tanker hoss jenter, at vi skal ha muskler, breie skuldre? Er det "macho" dere liker? Eller ser dere ikke sånn på en gutte kropp? Er det bare følelser, og gode sammtaler, en som får dere til og le? Skjønte dere hva jeg mener her ? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Klart vi tenner på kroppene til menn! Jeg tenner jo på kroppen til samboeren min. De sterke armene, musklene, at han er høy og "trygg" (kan selvsagt beskytte meg mot alt. ;-)), den fine rompa, øynene... Sukk. :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Visst tenner jenter på guttekropper! Selv er jeg så voksen at det er mannfolk jeg tenner på, ikke unggutter, men prinsippet blir det samme. Mange kvinner ser på rumpene til menn. Selv er jeg opptatt av hele figuren. At den er veltrent, velskapt og harmonisk. Jeg liker ikke svære bodybuildermuskler. Dessuten ser jeg mye på øynene, blikket er viktig. 0 Siter
Gjest wonderinggirl Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Klart vi digger guttekroppen! Hva er vel mer tiltrekkende enn en sterk og rakrygget mannerygg feks? Eller store, sterke hender? Tror at mange kvinner tenner på menn som ser "trygge" ut, som kan passe litt på oss. Ja, det er likestilling og blablabla, men det er faktisk det som er fakta. Vi vil bli "passet på". En sterk og stor mannekropp gir nettopp den følelsen. Og det tenner oss.... ofte... 0 Siter
soleil Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Klart vi tenner på kroppene til menn! Jeg tenner jo på kroppen til samboeren min. De sterke armene, musklene, at han er høy og "trygg" (kan selvsagt beskytte meg mot alt. ;-)), den fine rompa, øynene... Sukk. :-) Nå fikk jeg litt lyst på samboern din, asså! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Nå fikk jeg litt lyst på samboern din, asså! Hehe. ;-) Kommer selvsagt an på øyet som ser, men jeg synes han er verdens kjekkeste. Nesten i allefall. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Hehe. ;-) Kommer selvsagt an på øyet som ser, men jeg synes han er verdens kjekkeste. Nesten i allefall. Du får holde godt fast i han Det kan straffe seg å skryte for mye av enkelte menn her inne :-) 0 Siter
Kat-1 Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Klart vi digger guttekroppen! Hva er vel mer tiltrekkende enn en sterk og rakrygget mannerygg feks? Eller store, sterke hender? Tror at mange kvinner tenner på menn som ser "trygge" ut, som kan passe litt på oss. Ja, det er likestilling og blablabla, men det er faktisk det som er fakta. Vi vil bli "passet på". En sterk og stor mannekropp gir nettopp den følelsen. Og det tenner oss.... ofte... Trygg mann høres kjedelig ut.. Jeg vil ha en mann som "river" 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Jeg elsker en trygg armkrok og en varm mannskropp. ) En fast og deilig rumpe er heller ikke å forakte! ;o) *Sukk* Nå har jeg akkurat sagt hadet til kjæresten min og ser ham ikke igjen før om 2 1/2 uke... *Vræææææl* 0 Siter
Gjest gift, men ikke blind! Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Ohhh.. yes Klart vi vil ha mannfolk!! Jeg tenner på hender (litt store, kraftige og gjerne varme), og så er det noe med utstrålingen og væremåten, og her inngår øyne/blikk som en viktig del.. Ingenting er så flott som øyne med liv i. Ei fast stram rumpe er noe jeg kan se etter selv på matbutikken. 0 Siter
Gjest oppat Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Ohhh.. yes Klart vi vil ha mannfolk!! Jeg tenner på hender (litt store, kraftige og gjerne varme), og så er det noe med utstrålingen og væremåten, og her inngår øyne/blikk som en viktig del.. Ingenting er så flott som øyne med liv i. Ei fast stram rumpe er noe jeg kan se etter selv på matbutikken. avslørt, det er ikke så mange av "deg" her inne. 0 Siter
Gjest gift, men ikke blind! Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 avslørt, det er ikke så mange av "deg" her inne. Jaha, interessant 0 Siter
MillaMy Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Fast kropp, glimt i øyet, pent smil og høyere enn meg (minst 175) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Du får holde godt fast i han Det kan straffe seg å skryte for mye av enkelte menn her inne :-) Tro meg, jeg skal holde på ham. Men så er jeg også så heldig at han forguder meg. Sier han i allefall. ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Tro meg, jeg skal holde på ham. Men så er jeg også så heldig at han forguder meg. Sier han i allefall. ;-) Når dere begge holder så godt fast, blir forholdet ubrytelig :-) Alltid hyggelig å høre om par som har det godt sammen! 0 Siter
DarkPink Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Jeg kan tenne veldig på en mannekropp, men er kanskje mer kresen på de enn gutter er på jentekropper. En høy, breiskuldra mann med bar overkropp, jeans, og kraftige, muskuløse overarmer og sterk rygg er yummiyummiiii! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Når dere begge holder så godt fast, blir forholdet ubrytelig :-) Alltid hyggelig å høre om par som har det godt sammen! Ja, jeg vet jeg har vært heldig. Tror det hjelper godt på også. :-) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Jeg tenner på gutter, ja. Eller nei, det gjør jeg forresten ikke, men jeg tenner på MENN. En mann kan godt ha litt muskler, men trenger ikke være altfor stor. Det er finere å være slank enn overdimensjonert. Hva jeg tenner på ved en mann? Det er først og fremst helhetsinntrykket, om han er velproporsjonert. Fine armer, hår på brystet, et pent ansikt, øyne, hår, rumpe, legger,... Men også selvsagt personlighet, væremåte, glimt i øyet, og en del ting det er vanskelig å definere og sette ord på. Selvsagt også hva slags "kjemi" han og jeg har sammen. En mann kan være seksuelt interessant selv om han objektivt sett ikke ser ut som et fruktfat, for sexappell er ikke nødvendigvis det samme som "pehnet". 0 Siter
Tralla Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Jepp, tenner på en mannekropp ja. Kan være forskjellige kroppstyper jeg liker. Men slik som han jeg liker nå, med flotte øyne og alltid et smil om munnen, han smelter meg med bare et blikk. Og ikke minst slik som da vi snakket sammen sist og han klødde seg på magen, slik at jeg akkuratt fikk sett litt av "stripa" på magen... mmmm ;-) Så er jeg litt svak for trente mannfolk, som er litt "mann" liksom! 0 Siter
Gjest NRK82 Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Vel.. da virker det som om man ikke er rundt 180, stor og sterk og stinker.. så er det ikke håp sukk... jaja, ses om 100 år 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.