Gå til innhold

Vil jenter ha gutter?

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Liker menn som er trygge på seg selv.

Og som dufter godt.

Skrevet

Vel.. da virker det som om man ikke er rundt 180, stor og sterk og stinker.. så er det ikke håp :P

sukk... jaja, ses om 100 år ;)

Jeg liker også små menn, så du trenger ikke være over 180 for min del.

Forøvrig synes jeg du skal legge merke til siste avsnitt i svaret jeg skrev.

Skrevet

Vel.. da virker det som om man ikke er rundt 180, stor og sterk og stinker.. så er det ikke håp :P

han jeg tenner på er 170 cm :) men goddamn så sexy! Han trener jevnlig så har noe muskler, men ikke sånn at det blir for mye. Men mer enn nok til at jeg kan kjenne at han er sterkere enn meg (det liker jeg). Han har også _litt_ å ta i rundt magen!

Ellers har han langt hår (han er kjempesøt med hale!), skjegg, nydelige øyne, verdens herligste smil. Og best av alt, han vil ha meg og! :D

Skrevet

180 er for langt (jeg er 148 selv). Og stinkende mannfolk kan ha seg langt bort!!! *S*

Det finnes visst en for alle, har jeg hørt.

Skrevet

Høyden er ikke avgjørende for om jeg faller for en mann.

Min laveste kjæreste var 168 og min høyeste 196. Jeg brukte å si at jeg ikke ville ha partnere som var mer enn 4 cm høyere enn meg, siden de er best å danse med.

Men når det kom til stykket, så var høyden likevel uvesentlig.

Skrevet

Jeg tenner på mannskropper, eller rettere sagt tenner jeg på personer, og generaliserer ut fra det. Kjæresten min har f. eks. lodden rumpe, derfor sier jeg at det er deilig, men egentlig er det jo bare han som er deilig, ikke en lodden rumpe som sitter på hvem som helst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...