bubblemon Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hei. Jeg er ei jente på 26 år som har møtt en kjempefin gutt for en måneds tid siden. Vi møtes noen ganger i uka, ringes litt, er på besøk hos hverandre, og har begynt å være veldig fysiske i det siste.. Vi har overnattet hos hverandre et par ganger nå. Alt føles veldig fint, men problemet er at det virker ikke som han er særlig interessert i å prate om oss to. Jeg verker etter å vite om dette er noe som betyr noe for ham, eller om jeg kommer til å bli forlatt like fort som jeg traff ham. Jeg føler at jeg trenger en slags bekreftelse, jeg vet ikke hvorfor behovet melder jeg, men får ikke til å "senke skuldrene" for tiden. Opplever at jeg er svært redd for å bli knyttet til ham. Kommer jeg til å skremme vettet av ham hvis jeg tar opp emnet "er vi sammen eller ikke nå?" Skal jeg vente? Han er åpen, blid og kjærlig, men jeg tror ikke jeg kan telle på en hånd når han har gitt meg et kompliment eller kommentert mine personlige "kvaliteter". Jeg merker jeg begynner å bli oppmerksom på disse sidene ved ham nå, og det plager meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/247132-hvordan-skal-jeg-finne-ut-hva-han-vil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg var riktignok tiåret eldre da jeg traff min kjære, men jeg også lurte fælt på hva han ment med "et uforpliktende vennskap". Så da vi møttes for tredje gang (etter ørten mailer og sms'er) så spurte jeg like godt hva han mente med det. Og jeg sa at jeg ville føle det veldig ukomfortabelt om han møtte andre damer nå. Et kvarter senere fant vi ut at vi like gjerne kunne kalle oss for kjærester. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/247132-hvordan-skal-jeg-finne-ut-hva-han-vil/#findComment-1933854 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlepungen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kanskje du skal ta å spør han rett ut hva han føler. Han er jo en voksen person så han kan ikke vri seg unna hele tiden. Det er jo ganske logisk at du lurer på dette. Eller kanskje du skal sette på litt bremsen på dine egne følelser. Kanskje ikke la han overnatte hos deg om dette fører til at du blir mer knyttet til han. Sex betyr vel ofte mer for jenter enn gutter. Det kan selvsagt bety mye for dem også, men jeg tror mange kan ha sex bare for å få dekt det rent fysiske behovet. Ta å spør han rett ut du. Det hadde jeg gjort. Livet er for kort til at du skal event kaste bort livet på en som ikke vil det samme som deg. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/247132-hvordan-skal-jeg-finne-ut-hva-han-vil/#findComment-1936463 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei! Selv om dere har vært sammen bare en måned, så høres det ut som om dere har inngått et kjæresteforhold. Problemet melder selvsagt seg når det praktiske samspillet ikke bekreftes med ord. Selv om gutter snakker mindre enn jenter, synes jeg ikke du behøver å være flau over å fortelle ham hva du ønsker å snakke om og høre: anser han deg for en kjæreste, eller er det det bare overfladisk kjærsting uten medning? Du er ikke alene om å trenge bekreftelser på et slik samspill som dere har startet. Men ikke nøl med å vente. Dersom han ikke vil sie noe, eller sier at det vil han ikke si noe om enda, synes jeg du skal tenke deg bedre om. Vil du gi deg bort til en som ikke mener noe alvorlig med det? Det går an å bli kjent med hverandre på andre måter enn fysisk. Ikke for å være gammeldags og snerpete, men for å finne ut hva du selv og kjæresten har til hensikt med samspillet. I min praksis møter jeg alt for mange jenter som føler seg lurt og utnyttet, fordi de ikke fikk sagt fra hva du ønsket før de var for sent. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/247132-hvordan-skal-jeg-finne-ut-hva-han-vil/#findComment-1937026 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.