Hatsumomo Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 på jobb intervjuet mitt imorgen. Guri malla, så nervøs jeg er. Jeg klarer knapt å gjøre noe uten å shake på hendene. Hadde vel aldri trodd jeg skulle være SÅ nervøs. Grunnen mest er at jeg vet det vil være 2-5 mennesker der. Og jeg hater å bli glodd på og vurdert. Så har jeg også SÅ lyst på denne jobben og det er mitt første jobb intervju. Uff.... si noe oppløftende da? 0 Siter
hidi Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Det går helt sikkert bra! At man er nervøs er såå menneskelig. Forhåpentligvis er de flotte representanter for arbeidsstedet! Masse lykke til! 0 Siter
Gjest katapulko Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Det går til helvete! Neida, lykke til:) 0 Siter
org Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Lykke til, dette går bra! Legg deg tidlig i kveld. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Det går så bra så, og hvis det er mange av dem skal du bare forestille deg dem nakne, så føler du deg ovenpå med en gang ;o) Lykke til ) 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Håper det går bra. Og gjør det ikke det, så er et intervju alltid en god erfaring å ha i ryggsekken til neste gang muligheten byr seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.