Gjest voldhaug Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Kan dere i såfall fortelle litt om hvordan det fungerte for dere? 0 Siter
Gjest My_scene Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Jeg har vært veldig fornøyd! Tok av meg 15 kg på 3 mnd. Hadde ingen spesielle bivirkninger. Gikk ikke ned de første 2 ukene, men etter det mistet jeg helt lysten på å småspise, og klarte meg med mindre porsjoner. Da forsvant de forhatte kiloene raskt. Lykke til! 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 de funket fint med at jeg mistet matlysten.Men fikk bivirkninger som kvalme. Og hadde problemer å få i meg nok mat og bivirkningene var så ubehagelig at trening og slikt var uaktuelt. så jeg sluttet på de rimelig fort 0 Siter
flisa Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Jeg har vært veldig fornøyd! Tok av meg 15 kg på 3 mnd. Hadde ingen spesielle bivirkninger. Gikk ikke ned de første 2 ukene, men etter det mistet jeg helt lysten på å småspise, og klarte meg med mindre porsjoner. Da forsvant de forhatte kiloene raskt. Lykke til! Hvordan er det etterpå? >forandrer du innstiloing til mat - når sluttet du? Min lege har gitt meg valget mellom slankeoperasjon og Reductil og trening... 0 Siter
Gjest My_scene Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Hvordan er det etterpå? >forandrer du innstiloing til mat - når sluttet du? Min lege har gitt meg valget mellom slankeoperasjon og Reductil og trening... Jeg la om vanene helt mens jeg brukte Reductil. Hadde ingen problemer med å fortsette med de nye spisevanene etterpå. Har faktisk ikke lagt på meg i det hele tatt etter at jeg sluttet for 2 mnd siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.