Gå til innhold

Blir så sulten av å se på "et lettere liv"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg ser på det programmet må jeg gå ut og kjøpe pizza eller hamburger etterpå.

Blir alltid sulten av å se folk spise salater..

Flere som opplever det samme?.

Skrevet

hehe.

ikke akkurat av et lettere liv. Men av det "du blir hva du spiser programmet. Når de viser det bordet med all den usunne maten og man skal bli sjokkert tenker jeg ..nam. nå har jeg lyst på noe godt

Skrevet

jepp. da går jeg alltid og henter meg et eller annet usunt:D

Skrevet

hehe.

ikke akkurat av et lettere liv. Men av det "du blir hva du spiser programmet. Når de viser det bordet med all den usunne maten og man skal bli sjokkert tenker jeg ..nam. nå har jeg lyst på noe godt

spørs om ikke dette tv-programmet har en motsatt effekt for alle andre enn de som er ofre for ernæringsfysiologen. Jeg får også lyst på mat når de viser bordet med alt det personen har spist.

Skrevet

Ser ikke på et lettere liv, men har sett et par av den der "du blir hva du spiser" og jeg blir nesten dårlig av å se alle hamburgerne og pølsene og dritten. Kjenner det velter seg i magen!

Skrevet

Jeg blir alltid uvel av å se den usunne maten de stapper inn når de viser før-bilder.

Både på dette programmet, og på "Du blir hva du spiser".

Så som regel blir det at jeg går ut og lager salat og spiser det. :-)

Skrevet

JA!

Synes det er mange gode tips i disse slankeprogrammene, men jeg får alltid lyst til å lange innpå med godsaker når jeg ser programmet.

Ikke få ganger har jeg sittet med chipsposen og sjokolade og cola, mens jeg har sett på slankekrigen o.l.

Bare jeg tenker på å slanke meg, blir jeg ekstra sulten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...