Gå til innhold

Hva slags forhold har dere til hverandre?

Anbefalte innlegg

Vi er 100% trygge på hverandre, syntes bare jeg har hørt om så mange snodig forhold her inne at jeg ville høre hvordan dere andre har det. :o)

For vi fleiper jo over en lav sko om alt det jeg skrev i innlegget + mye annet.

Å tulle og tøyse og leke er en ting. Å drive å kritisere den andre på en slik fordekt måte er noe ganske annet. Sikkert moro og søtt i begynnelsen, men etterhvert når man tydelig merker at han mener det når han fleiper om vekta di er kanskje ikke så kult lenger? For det er jo faktisk sånn mange komuniserer i forhold, tuller og fleiper om noe fordi de ikke tør si det rett ut. Da later de jo på en måte som de ikke mener det selv om de får sagt det. Sånt vitner om dårlig kommunikasjon.

Fortsetter under...

Å tulle og tøyse og leke er en ting. Å drive å kritisere den andre på en slik fordekt måte er noe ganske annet. Sikkert moro og søtt i begynnelsen, men etterhvert når man tydelig merker at han mener det når han fleiper om vekta di er kanskje ikke så kult lenger? For det er jo faktisk sånn mange komuniserer i forhold, tuller og fleiper om noe fordi de ikke tør si det rett ut. Da later de jo på en måte som de ikke mener det selv om de får sagt det. Sånt vitner om dårlig kommunikasjon.

Jeg er _ikke_ tykk, kort og godt. :o)

Jeg er _ikke_ tykk, kort og godt. :o)

Nei, det vil nok mange si selv om mannen hinter om noe annet. Det er det der med selvinnsikt da. Hvorfor ellers skulle han tulle med det da? Slik tulling er jo som karikaturtegninger, man vektlegger og drar frem spesielle trekk/ting. Man finner ikke bare opp noe og tuller med det. Tuller han feks med at du er skallet? Neppe, siden du ikke er det. Men du tuller med det om ham, sikkert fordi han enten er det eller i ferd med å bli det. Alltid en kjerne av sannhet i slik tulling, derfor det er dumt og skummelt og drive med sånt. Man kan jo fint tulle om andre ting.

Nei, det vil nok mange si selv om mannen hinter om noe annet. Det er det der med selvinnsikt da. Hvorfor ellers skulle han tulle med det da? Slik tulling er jo som karikaturtegninger, man vektlegger og drar frem spesielle trekk/ting. Man finner ikke bare opp noe og tuller med det. Tuller han feks med at du er skallet? Neppe, siden du ikke er det. Men du tuller med det om ham, sikkert fordi han enten er det eller i ferd med å bli det. Alltid en kjerne av sannhet i slik tulling, derfor det er dumt og skummelt og drive med sånt. Man kan jo fint tulle om andre ting.

*Flirer* Jeg er helt normalvektig, men jeg har faktisk spurt ham på ramme alvor om han synes jeg er tykk. Han svarte at jeg er akkurat passe og han fikk da beskjed om å si fra om han syntes jeg la på meg og ble tykk. Ikke noe problem det skjønner du.

*Flirer* Jeg er helt normalvektig, men jeg har faktisk spurt ham på ramme alvor om han synes jeg er tykk. Han svarte at jeg er akkurat passe og han fikk da beskjed om å si fra om han syntes jeg la på meg og ble tykk. Ikke noe problem det skjønner du.

Men enda så hører du ikke når han faktisk så sier ifra? For det er jo det han gjør når han fleiper om det. Blir ufarligere for ham på den måten vet du.

Men enda så hører du ikke når han faktisk så sier ifra? For det er jo det han gjør når han fleiper om det. Blir ufarligere for ham på den måten vet du.

Vet du, det finnes folk som tenker akkurat motsatt: At det de absolutt ikke mener (i dette tilfellet at han synes hun burde ta av), DET kan de fleipe med. Men ting som er i nærheten av sannheten og som derfor kan være litt ømtålige, dem lar man stort sett være å fleipe med.

Ikke at jeg tror du bryr deg om hvordan andre tenker, du virker rimelig enspora.

Annonse

*Flirer igjen* Det er ikke alle som er så feige som deg og ikke tør si tingene rett ut vet du.

Dessuten er det han som gjør sitt beste for å fore meg med sjokolade, potetgull og peanuttsmør...

*Flirer igjen* Det er ikke alle som er så feige som deg og ikke tør si tingene rett ut vet du.

Dessuten er det han som gjør sitt beste for å fore meg med sjokolade, potetgull og peanuttsmør...

"Re: Hva slags forhold har dere til hverandre?

*Flirer igjen* Det er ikke alle som er så feige som deg og ikke tør si tingene rett ut vet du."

Nå er det jo jeg/vi som GJØR det da om det skulle være noe istedetfor å hinte på en slik patetisk måte du beskriver.

"Dessuten er det han som gjør sitt beste for å fore meg med sjokolade, potetgull og peanuttsmør..."

Fornektelse...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...