Gjest Violsa Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Noen som kan noen regler. ikke sånne kalkulatorer med regning. er sliten i dag så trenger en 12 timers-24 timers regel eller noe sånt. men blir nok ikke å kjøre hjem før i morra. 0 Siter
org Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Jeg har ikke peiling, egentlig. Men har hørt at man skal (helst) la bilen stå dagen derpå. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Jeg har ikke peiling, egentlig. Men har hørt at man skal (helst) la bilen stå dagen derpå. Usj.... da har jeg syndet i dag:o( 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Jeg har ikke peiling, egentlig. Men har hørt at man skal (helst) la bilen stå dagen derpå. ja. jeg har akkurat fått lappen også .Og min første biltur aleine tror jeg jeg skal være en million prosent sikker på at jeg har null promille og er i god form psykisk og fysisk 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Usj.... da har jeg syndet i dag:o( jeg hadde det så vanvittig gøy i går. Så angrer ingenting. 0 Siter
Gjest violassen Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 jeg hadde det så vanvittig gøy i går. Så angrer ingenting. DU SATT VEL MEST PÅ DO OG VENTET PÅ AT FAREN DIN SKULLE VÅKNE GJORDE DU IKKE= 0 Siter
org Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 jeg hadde det så vanvittig gøy i går. Så angrer ingenting. Gratulerer med lappen, Violsa! Det fortjente du virkelig! 0 Siter
mrxx Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 ja. jeg har akkurat fått lappen også .Og min første biltur aleine tror jeg jeg skal være en million prosent sikker på at jeg har null promille og er i god form psykisk og fysisk Gratulerer med førerkortet. Bra at det gikk bra denne gangen:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.