Gå til innhold

Doler dere pga. ensomhet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. For meg er DOL avkobling. Det havner i samme kategori som f.eks TV-titting eller annet tidsfordriv.

Skrevet

Jeg har egentlig ikke tid til å dole, men klarer ikke å la være å "stikke innom" noen korte turer i løpet av dagen. Når ungene er i seng, går jeg av og til inn hit istedetfor å se på TV.

Skrevet

Nei, på ingen måte.

Det er vel heller et tidsfordriv. Også er det mye morsommere å dole enn å gjøre husarbeid :-)

Skrevet

Jeg doler som tidsfordriv, jeg kan ikke fordra tv annet enn nyheter og dokumentarer.

Men ser ikke helt hva jeg kunne gjort uten å dole akkurat nå annet enn å lese eller å se på tv,

Det regner ute så jeg kan ikke gå ut heller.

Skrevet

Selvsagt. Jeg har ikke noe liv utenom DOL. Uten DOL er jeg intet...

Skrevet

Nei, på ingen måte.

Det er vel heller et tidsfordriv. Også er det mye morsommere å dole enn å gjøre husarbeid :-)

Støvsuging og oppvask er ikke så artig som DOL. Ikke tannlegen heller.

Skrevet

Nei, jeg er egentlig ganske så sosial. Men jeg føler at jeg blir kjent med så mange typer mennesker her på DOL, mennesketyper som jeg ikke finner i min omgangskrets. Og det er spennende!

Jeg lærer mye, både av praktisk og mellommennesklige ting. Og det er jo på en måte litt sosialt også :-)

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

er ikke BARE Dol, havner i gruppen "hva jeg bruker internet til" så..

Ja, da doler jeg pga ensomhet og tidsfordrivelse..

Også får jeg mange andres meninger på ting og tang.

Skrevet

Det begynte kanskje slik, som nyinnflyttet til Oslo med nærmeste bekjent 100 mil unna. Men nå, når jeg har både samboer og mange venner her, er jeg enda her. Er vel bare avhengig. ;-)

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

er ikke BARE Dol, havner i gruppen "hva jeg bruker internet til" så..

Ja, da doler jeg pga ensomhet og tidsfordrivelse..

Også får jeg mange andres meninger på ting og tang.

Men det kommer jo ikke i nærheten av virkeligheten, hvis det skulle høre ut som om jeg mener det ;p

Skrevet

Slettes ikke. Heller motsatt. Føler at jeg får mer enn nok av det sosiale i det virkelige liv at det er deilig å sitte helt alene uten å prate eller noe.

Skrevet

Nei, stikk motsatt. Når jeg ikke vil være sosial, så er en tur innom her en flott avkopling.(Min egen verden hehe) Glemme alt mas og jag for en stakkars stund. Det blir kanskje som en variant av å slappe av med ei bok?

Skrevet

Nei, det kan jeg ikke si. Har dagene (mer enn) fylt opp, så jeg koser meg litt med dol. Bruker vel dol på samme måte som andre bruker tv.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Nei, det kan jeg ikke si. Har dagene (mer enn) fylt opp, så jeg koser meg litt med dol. Bruker vel dol på samme måte som andre bruker tv.

Enig med deg.

Men jeg er her meget uregelmessig... Det kan gå dager eller uker mellom hver gang. Og så kan det plutselig være noen dager hvor jeg er mye her. Det kommer ann på hva jeg har lyst og tid til.

:-)

Skrevet

Nei.

eneste grunnen til at jeg doler er for å få svar på ting jeg lurer på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...