aggavagga Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Er dol substitute for et sosialt liv? 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Nei, det er et tidsfordriv. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Nei. For meg er DOL avkobling. Det havner i samme kategori som f.eks TV-titting eller annet tidsfordriv. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Jeg har egentlig ikke tid til å dole, men klarer ikke å la være å "stikke innom" noen korte turer i løpet av dagen. Når ungene er i seng, går jeg av og til inn hit istedetfor å se på TV. 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Nei. Har et liv utenom, heldigvis! 0 Siter
Tonette Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Nei, på ingen måte. Det er vel heller et tidsfordriv. Også er det mye morsommere å dole enn å gjøre husarbeid :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Jeg doler som tidsfordriv, jeg kan ikke fordra tv annet enn nyheter og dokumentarer. Men ser ikke helt hva jeg kunne gjort uten å dole akkurat nå annet enn å lese eller å se på tv, Det regner ute så jeg kan ikke gå ut heller. 0 Siter
KaVa Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Selvsagt. Jeg har ikke noe liv utenom DOL. Uten DOL er jeg intet... 0 Siter
keinstein Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Nei, på ingen måte. Det er vel heller et tidsfordriv. Også er det mye morsommere å dole enn å gjøre husarbeid :-) Støvsuging og oppvask er ikke så artig som DOL. Ikke tannlegen heller. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Nei, jeg er egentlig ganske så sosial. Men jeg føler at jeg blir kjent med så mange typer mennesker her på DOL, mennesketyper som jeg ikke finner i min omgangskrets. Og det er spennende! Jeg lærer mye, både av praktisk og mellommennesklige ting. Og det er jo på en måte litt sosialt også :-) 0 Siter
Gjest streker paa veggen..! Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 er ikke BARE Dol, havner i gruppen "hva jeg bruker internet til" så.. Ja, da doler jeg pga ensomhet og tidsfordrivelse.. Også får jeg mange andres meninger på ting og tang. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Det begynte kanskje slik, som nyinnflyttet til Oslo med nærmeste bekjent 100 mil unna. Men nå, når jeg har både samboer og mange venner her, er jeg enda her. Er vel bare avhengig. ;-) 0 Siter
Gjest streker paa veggen..! Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 er ikke BARE Dol, havner i gruppen "hva jeg bruker internet til" så.. Ja, da doler jeg pga ensomhet og tidsfordrivelse.. Også får jeg mange andres meninger på ting og tang. Men det kommer jo ikke i nærheten av virkeligheten, hvis det skulle høre ut som om jeg mener det ;p 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Slettes ikke. Heller motsatt. Føler at jeg får mer enn nok av det sosiale i det virkelige liv at det er deilig å sitte helt alene uten å prate eller noe. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Nei, stikk motsatt. Når jeg ikke vil være sosial, så er en tur innom her en flott avkopling.(Min egen verden hehe) Glemme alt mas og jag for en stakkars stund. Det blir kanskje som en variant av å slappe av med ei bok? 0 Siter
org Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Nei, det kan jeg ikke si. Har dagene (mer enn) fylt opp, så jeg koser meg litt med dol. Bruker vel dol på samme måte som andre bruker tv. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Nei, det kan jeg ikke si. Har dagene (mer enn) fylt opp, så jeg koser meg litt med dol. Bruker vel dol på samme måte som andre bruker tv. Enig med deg. Men jeg er her meget uregelmessig... Det kan gå dager eller uker mellom hver gang. Og så kan det plutselig være noen dager hvor jeg er mye her. Det kommer ann på hva jeg har lyst og tid til. :-) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Nei. eneste grunnen til at jeg doler er for å få svar på ting jeg lurer på. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 På grunn av de fine fargene ;-) Godt poeng! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.