Gå til innhold

Forkjølelse og vanflaska

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er jo nettopp det jeg lurer på - er den "smittefarlig", slik at jeg skal erstatte eller koke den. Akkurat det spørsmålet får jeg motstridende svar på. Jaja, vi bytter ut når jeg har blitt frisk. Så er vi sikker.

Du skal bytte den ut når du er blitt frisk - for å være sikker - mens selve spørsmålet var om du reinfiserer deg selv fordi du ikke blir frisk....

Hallo, hvorfor ikke bare bytte den ut nå? Koster ikke mange kronene det vel! :-)

Skrevet

Forkjølelse skyldes jo virus, og når du har hatt et virus, er du immun mot det etterpå.

Forøvrig råder tannlegen min meg til å kjøre tannbørsten i oppvaskmaskinen en gang i uken uansett.

Tannlegen min sier bytte hver tredje måned, eller når busta er slitt...

Skrevet

Dette ble en helt annen tråd enn jeg så for meg!

Takk til alle for svar. Jeg er i grunnen mer forvirret enn før jeg spurte, men sånn er det ofte på DOL.

Konklusjonen blir vel at vi alle har vaner og rutiner som er forskjellige fra hverandre, og at jeg ikke har oppvaskmaskin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...