Gjest mij Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Ja, det er jo nettopp det jeg lurer på - er den "smittefarlig", slik at jeg skal erstatte eller koke den. Akkurat det spørsmålet får jeg motstridende svar på. Jaja, vi bytter ut når jeg har blitt frisk. Så er vi sikker. Du skal bytte den ut når du er blitt frisk - for å være sikker - mens selve spørsmålet var om du reinfiserer deg selv fordi du ikke blir frisk.... Hallo, hvorfor ikke bare bytte den ut nå? Koster ikke mange kronene det vel! :-) 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 Forkjølelse skyldes jo virus, og når du har hatt et virus, er du immun mot det etterpå. Forøvrig råder tannlegen min meg til å kjøre tannbørsten i oppvaskmaskinen en gang i uken uansett. Tannlegen min sier bytte hver tredje måned, eller når busta er slitt... 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 Dette ble en helt annen tråd enn jeg så for meg! Takk til alle for svar. Jeg er i grunnen mer forvirret enn før jeg spurte, men sånn er det ofte på DOL. Konklusjonen blir vel at vi alle har vaner og rutiner som er forskjellige fra hverandre, og at jeg ikke har oppvaskmaskin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.