Gå til innhold

terrormistenkte i intervju 2002. hater norske verdier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fyren er ikke helt god, men han har fått god opplæring. Toleranse, respekt og omsorg for ulikheter er ukjent i islams lære.

"I Norge har dere homser i toppstillinger, til og med i regjeringen. Homofile får adoptere barn! Pedofile og voldtektsforbrytere blir beskyttet i fengslene. Dere kaller Norge et kristens verdisamfunn. Hvordan kan nordmenn kalle dette verdier? På Ila landsfengsel beskytter fengselsvesenet pedofile og drapsmenn som har myrdet og misbrukt småbarn. Hvilket samfunn er det dere vil ha? spør Bhatti."

Skrevet

Lite overraskende for alle som har fulgt litt med i hva som rører seg i disse miljøene. Spørsmålet blir egentlig bare hvor mange tusner som er som ham.

Skrevet

Sånne som han der kan dra til helvete. Vi trenger ikke slik dritt her i landet! Han ljuger akkurat slik muslimer i følge koranen har lov til overfor oss "vantro". Nå er jo drittsekken tatt for kriminelle handlinger igjen. Så mye "sannhet" er det altså i følgende avsnitt fra den gamle artikkelen:

"- Nei, jeg er ikke kriminell nå. Jeg har vært kriminell. Det er riktig at jeg har gjort mye kriminelt. Grov vold og andre ting. Men husk: Jeg har aldri tatt uskyldige. De jeg har vært i konflikt med eller har gjort noe med, er folk som sjøl har svin på skogen.

Mannen som vitnet mot Arfan Qadeer Bhatti i rettssaken i 1998, er seinere funnet død i Sverige. Bhatti trekker på skuldrene, det er ikke hans problem."

Nei, få pakket ekspedert ut herfra fort som f!

Skrevet

Hvios han hater dette landet så mye, så kan man jo lure på hvorfor han kommer tilbake hit - og hvorfor vi lar han få bli her....?

Skrevet

Hvios han hater dette landet så mye, så kan man jo lure på hvorfor han kommer tilbake hit - og hvorfor vi lar han få bli her....?

Det er veldig sant......

Skrevet

Forbannet idiot og den norske jenta som er kjæresten hans, som er dum som et brød og ikke skjønner noe som helst.

Kan ikke fatte hvorfor han er her i det hele tatt.

De norske verdiene er vel bra nok når han får noen kroner til livsopphold og får norsk statsborgerskap og de goder som dette landet har å by på.

Hvis han hater Israel eller USA så får han melde seg til Palestina eller Irak og krige der, men problemet er vel at de skyter tilbake. Da er det nok tryggere å skyte på et hus her i Norge.

Disse tullingene snakker om ære, de kan kysse meg i rævva.

Gjest amparro...
Skrevet

Jeg blir så sinna at jeg skjelver!! Hvorfor i helvete kommer han seg ikke ut av dette landet...? Jeg blir helt kvalm av sånne som han - og han er sikkert ikke den eneste!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...