Gå til innhold

hund - og tissing

Gjest hund og tissing

Anbefalte innlegg

Gjest hund og tissing
Skrevet

Har alltid lurt på en ting. Dere som har hund, når går dere siste tur med hunden for kvelden og når går dere tur om morgenen? Blir ikke hunden veldig tissetrengt iløpet av natta? Hva om den må på do? Da tisser den inne da?

Skrevet

jeg slipper hunden ut før jeg legger meg og når jeg står opp. den pleier som regel å si ifra om natta om den må ut...

Gjest voff voff
Skrevet

Lufter vår hårdott før vi legger oss, alt fra ti, halv elleve til tolv på kvelden, natta.

Lufter den når vi står opp, alt fra fem til seks om morgenen.

Om helga blir det lufting noe senere på kvelden kanskje og ikke før syv, åtte på morgenen.

Dette går helt strålende. Hårdotten tisser ikke inne og sier aldri fra at han må på natta.

Det blir som oss, vanligvis så står ikke vi opp på natta og tisser med mindre det er noe spesiellt vi heller :)

Skrevet

Vår hund klarer å holde seg i utrolig mange timer uten å måtte ut. Hvis den hadde måttet ut hadde den selvsagt varslet oss, men det har aldri vært nødvendig. I alle fall ikke siden den var valp.

Gjest mora til peik
Skrevet

hei! jeg tenker alltid tolv timer om natten er maks. går jeg tur tolv kan jeg sove til tolv. da går jeg tur etter han har drukket og spist maten sin for kvelden. Etter en aktiv nok dag sover han hele natten. Har aldri blitt vekket av at han har måttet tisse bortsett fra en gang han spiste trolldeig og drakk 10 etterfølgende liter vann:)

Skrevet

hei! jeg tenker alltid tolv timer om natten er maks. går jeg tur tolv kan jeg sove til tolv. da går jeg tur etter han har drukket og spist maten sin for kvelden. Etter en aktiv nok dag sover han hele natten. Har aldri blitt vekket av at han har måttet tisse bortsett fra en gang han spiste trolldeig og drakk 10 etterfølgende liter vann:)

Trolldeig også, ja...

Uff, stakkars!

Skrevet

Uff da! Hørte om en hund som hadde kommet seg ut av hundegården og fått tak i ei spekeskinke... Den sto visst med hodet i ei bøtte vann i laaaaange tider! :o)

Skrevet

Vår har skikkelig selskapsblære. Vi slipper henne ut i hagen før vi legger oss, (så hun får bjeffet litt på eventuelle biler som kjører forbi * sukk *), sånn i elleve-tolv-tiden, og så går hun ut når hun gidder om morran, sånn 7-8-tiden, hvis hun ikke heller vil ligge litt til i sofan...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...