pergovrak Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg er ei jente på 24 år. Har hatt problemer med å bli gravid i over to år. Har vært gravid to ganger, men inget liv i uke 9 og 11 så utskrapnig. Prøvde i litt over et år begge gangene for å bli gravid.Går nå på pergotime. Tar annen hver mnd, dag 5 til 9 og har fått beskjed om at jeg har gyldig eggløsning med to tabletter og skal prøve dag 14 til 17 . Men eggløsningstestene viser ingen ting. Er det på grunnen av tablettene? Gynekologen sier det kun er disse dagene vi skal bry oss med å prøve. Med to tabletter får jeg mensen rundt dag 32, er det ikke mulig at eggløsningen blir litt forskjøvet? Uten tabletter har jeg mensen hver tredje til femte mnd og har begge gangene tidligere lyktes uten pergotime. Har prøvd med pergotime siden mai og trodde det ville gå raskt siden vi har klart uten før. Har hele tiden hatt samme partner. Er det noen forklaring? Synes det er så tungt og både måtte ha mistet og nå ikke skønne noe eller lykkes. Hilsen laaangt nede. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/247176-pergotime-forvirret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
murenol Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hei! Jeg har selv erfaring med pergotime... Måtte bruke det i tre sykluser (annahver måned som du) før det klaffa og jeg ble gravid. Første syklus tok jeg kun en tablett, det gav ikke utslag. Andre syklus tok jeg to tabletter, og fikk dag utsalg på el - testen. Var kjempespent og trodde at nå skulle det klaffe, siden jeg aldri før har fått utslag på El - test! Men nei da... ble ikke gravid den måneden heller. Så var det kur nr 3. Her tok jeg El - tester, ingen utslag. Men - plutselig kom aldri mensen og jeg oppdaga at jeg var gravid!! Så altså: Jeg har opplevd begge deler. Å få utslag på el - test ved bruk av pergotime og å ikke få utslag. Det "morsomme" var jo at den måneden jeg minst ventet det på grunn av manglende positiv el - test, var akkurat den måneden jeg ble gravid. Ønsker deg masse lykke til! Jeg tror det vil lykkes for dere, ikke gi opp! For å vere på den sikre siden, hadde vi masse sex, ikke bare rundt tidspunkt for el, men også før og etter. Men det kommer jo an på hvor mye man orker og hvordan man føler seg ellers... Klem og gode ønsker fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/247176-pergotime-forvirret/#findComment-1940230 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.