Gå til innhold

Hvor reise med partner?

Anbefalte innlegg

Gjest avslapping...
Skrevet

Jeg tenker å overaske min mann med en weekend reise. Maks 3 overnattinger pga barnepass. Men hvor anbefaler du at vi reiser?

Vi har aldri fått tid for oss selv etter barna kom. (3 barn under 6år).

Det skal være rolig, avslappende, GOD MAT og evt muligheten for å shoppe litt. En avstressende weekend!! Gjerne muligheten for varme også.Dette skal være i slutten av oktober.

Kom med anbefalinger.

Gjest vil selv til budapest
Skrevet

Min neste reise går til budapest i ungarn, har aldri vært der, men det ser så flott ut. Så har de masse varme kilder og spa, dessuten er det svært billig.

Det eneste minuset er at jeg så igår at det var demonstrasjon mot regjeringa

Skrevet

Minus mulighet for varme, passer Tallinn inn i alle de kriteriene. Har vært der to ganger. En nyyydelig by. Veldig billig er det der også.

Nå kjører Norwegian ruter dit fra 200 kr. en vei. Samboeren og jeg skal dit i november. :-)

Ørkenvandreren
Skrevet

Varme - i oktober - og max 3 overnattinger.

Det kinderegget der får du ikke helt til.

Siden jeg antar 3 overnattinger er det som er mest fastlåst, anbefaler jeg å drite i varmen.

Mit tips er London - en by hvor det alltid skjer fantastisk mye - og ikke er det så langt dit heller. Forøvrig trenger man ikke dra lenger enn til København for å ha en flott kjærestetur, så det er et godt alternativ.

Skrevet

Palma! Der får du kombinert shopping, litt varme ihvertfall og god mat. Var der selv i slutten av Oktober for 3 år siden, og det var fortsatt badetemepratur i vannet.

Mette Marits Vonde Behn
Skrevet

Dubrovnik - på denne tiden av året får du både litt varme, mye historie, et spennende land og et hyggelig og gjestfrie mennesker...

Og Norwegian kjører dit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...