Gå til innhold

forslag til ps2 spill?? noen?!

Anbefalte innlegg

lalala1365380457
Skrevet

noen som har et forslag på et bra playstation2 spill til meg?

de eneste spillene jeg har blitt "hekta på" før er Ratchet&Clank 1-3, JakII, Tony Hawk(3) og Need for speed..

Liker 'glade' spill.. Er så lenge siden jeg har spillt playstation nå, savner et godt spill..Så om noen har et forslag til meg, blir jeg veldig takknemmelig =)

lalala1365380457
Skrevet

Katamari!

Definitivt et gladspill, som har slått an her i huset.

Bare musikken i seg selv er til å bli happy av.

http://gamer.no/omtale/ps2/we_love_katamari/23177

hehe, takk for tipset. litt sykt opplegg så det ut som, alt det de kommer på å lage spill om =) men det er veld akkurat det som gjør det morro =)

Skrevet

FINAL FANTASY SPILLENE!

Spesielt 8, 9 og 10'ern som da er på PS2 (de andre er på ps1).

Skrevet

GTA San Andreas, Disgaea 2, We love katamari. Dette er kjekke ps2 spill syns jeg. Jeg og samboeren min er begge 22 år, og har spillt disse mye sammen. Tilogmed babyen på 5 mnd har begynt å lære litt hihi ;)

Skrevet

GTA San Andreas, Disgaea 2, We love katamari. Dette er kjekke ps2 spill syns jeg. Jeg og samboeren min er begge 22 år, og har spillt disse mye sammen. Tilogmed babyen på 5 mnd har begynt å lære litt hihi ;)

Så morsomt å høre om andre på min alder som spiller sammen :o) har stort sett venninner som ikke vet forskjellen på GameBoy og Xbox f.eks. så det blir til at sambo og meg spiller litt sammen(og litt hver for oss). Er tydeligvis flere og flere jenter som får sansen for å spille ;o)

Skrevet

Så morsomt å høre om andre på min alder som spiller sammen :o) har stort sett venninner som ikke vet forskjellen på GameBoy og Xbox f.eks. så det blir til at sambo og meg spiller litt sammen(og litt hver for oss). Er tydeligvis flere og flere jenter som får sansen for å spille ;o)

Tja jeg er 27 og mannen min 31....

blir aldri for gammel for litt gøyal spilling :)

lalala1365380457
Skrevet

tusen takk for tipsene =) skal skrive ned navnene og ta oss en tur på en spaceworld butikk lrno og sjekke de ut ;)

lalala1365380457
Skrevet

FINAL FANTASY SPILLENE!

Spesielt 8, 9 og 10'ern som da er på PS2 (de andre er på ps1).

takk =) skal skrive ned navnet og sjekke de ut på en butikk :)

Skrevet

Tja jeg er 27 og mannen min 31....

blir aldri for gammel for litt gøyal spilling :)

Absolutt ikke :o) vi koser oss sånn med det, tror ikke interessen kommer til å gå over selv om vi blir eldre, det er jo så morsomt..Og forresten, når jeg var liten spilte jeg Duckhunt(man skjøt, naturlig nok, ender med pistol til Nintendo) og moren min som da var nesten 50 var mer ivrig enn meg :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...