Gå til innhold

Hvilke lyder tåler du ikke?

Anbefalte innlegg

Jeg er helt lydnevrotiker (er det noe som heter det?)

Jeg tåler ikke lyden av - slafsing - folk som snakker med mat i munnen - tyggisbobler som smeller - plystring - ukvessa blyant mot papir - isopor - hyling - gaffel mot tallerken - fingernegl mot tavle - folk som skjærer tenner - folk som biter i bomull/ ull - diverse klikkelyder med tunga - folk som "rasper" borti tennene med bestikket når de spiser.

Når jeg leser innlegget mitt, får jeg uimotståelig lyst til å være anonym... Det _kan_ da vel ikke være flere som er like sære som meg, vel? Men det får stå til!

Enn dere, da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247184-hvilke-lyder-t%C3%A5ler-du-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

7

• morsan

6

• keinstein

6

• NeaNoor

6

Mest aktive i denne tråden

Oh, og tannbørsting! *gåsehud* Jeg må alltid ha vannet rennende, ellers klarer jeg ikke lyden. Spent på hvordan det blir når sønnen min får flere tenner som må pusses. Foreløpig er det bare èn liten en, og tannbørsten er jo så myk at det nesten ikke er lyd i det hele tatt :)

Annonse

Knipsing!!! det blir jeg gal av..

At noen sitter og 'kakler' med noe..

Slafsing.

Tygging av tyggis med åpen munn.

Knipsing - naturligvis, visste det var noe jeg glemte! Jeg blir småsprø av det!

Og nei - jeg lever ikke i ei hytte milevis fra folk...

Annonse

Du er hjertelig velkommen når det skal være, Lillemus. Gi beskjed hvis du skal på disse trakter en gang.

Men tør du, eller får du prestasjonsangst?! Mht innholdet i tråden her...

Hvor langt kan jeg gå før jeg driver deg til vanvidd var i grunnen min tanke... ;o)

Jeg hater,ikke bare misliker,smattelyder ved matbordet og ellers.

Så for min del lever svigermor jæ.....farlig når hun er på besøk hos meg!

Jeg får også"noia" av når noen lager knekkelyder i hode/nakke/hals for liksom bare å strekke ut.Gjør det hjemme for svarte svingende!!!

ja også til slutt vil jeg si at sutre skriking fra ungene kan få meg til å skifte farge i fjeset,fra delvis blekrosa til mørkelilla....;-)

Hissig jeg?? laaaangt ifra ;-)

Ja, spesielt hvis man har et fryseskap med skuffer. Når man tar skuffene inn og ut. Kniiiirk...

Jeg har fryseboks av den gammeldagse typen. Mulig det er derfor jeg aldri har lagt merke til noem irriterende lyd.

Men jeg skal prøve å teste det ut, jeg må jo finne ut hva du snakker om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...