Gå til innhold

Hvilke lyder tåler du ikke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

7

• morsan

6

• keinstein

6

• NeaNoor

6

Mest aktive i denne tråden

Jeg klarer dårlig lyden av papir som krølles sammen, gaver som åpnes mm.

Og jeg irriterer meg grønn av og til på de som må sitter å trommer med fingrene eller beina!! En bilselger satt å klapra med beina, jeg holdt på å bare gå rett ut, men var med en som trengte meg... Æ d muuulig?

jeg klarer IKKE ungeskrik. Det er en reklame som går en kanal hvor det er noen dyr som lager lyder tilsvarende det unger lager. Det er forferdelig å høre på.

Håper jeg vil bli immun for det hvis jeg får barn en gang..

Ungeskrik er designet for å være utålelig. Dermed gjør de voksne noe med det for å få en slutt på det, istedet for å la ungen ligge og skrike ;-)

Når du får barn får du bli en sånn "attachment parenting!-forelder, så slipper du ungeskrik he he

Jeg klarer dårlig lyden av papir som krølles sammen, gaver som åpnes mm.

Og jeg irriterer meg grønn av og til på de som må sitter å trommer med fingrene eller beina!! En bilselger satt å klapra med beina, jeg holdt på å bare gå rett ut, men var med en som trengte meg... Æ d muuulig?

Bra du ikke kjenner meg da, jeg trommer hele tida *trommetrommetrommetromme*

Knepping av kjeveben når det tygges - får lyst til å slå jeg da.

Så om noen med hul munn lager en lyd ved å smelle leppene mot hverandre - gang på gang. Fanken da går jeg.

En på jobben spiser harde epler - gulerøtter eller pærer i møte-----jeg får lyst til å hyle høyt!

En dame på jobben stønner og slafser når hun spiser - ææææææææ

En annen smakker og slafser - da snur jeg i kantina når det kun er ledig plass ved han - og går og jobber i stedet.

Folk som drikker med svelgelyder og stønn etterpå.

Det går mest på hodeproduserte lyder for meg, som du skjønner...hehe

Ellers kan folk prompe, rape uten at jeg løfter et øyenbryn :)

Annonse

Oh, og tannbørsting! *gåsehud* Jeg må alltid ha vannet rennende, ellers klarer jeg ikke lyden. Spent på hvordan det blir når sønnen min får flere tenner som må pusses. Foreløpig er det bare èn liten en, og tannbørsten er jo så myk at det nesten ikke er lyd i det hele tatt :)

Enig - ANDRE som pusser tenna er fælt å høre på ----da kniper det i kinna mine. hehe

Bra du ikke kjenner meg da, jeg trommer hele tida *trommetrommetrommetromme*

Får jeg prøve ut noe med deg?

Du er rastløs men har god oppførsel. En megler når du kan.Opptatt av håret, har pent smil og fine øyne. Du kan gispe og stønne, og har kanskje noen fobier? Liker ikke kulde, har selvtillit. Du kunne være skuespiller og har god fantasi. Du må ha jobb hvor du ikke står for mye...

Du trenger ikke svare, opp til deg om du sier om noe stemmer.

Jeg hater alle lyder folk lager når de spiser, men om folk blåser på maten går jeg fra bordet. Jeg klarer bare ikke den lyden! Ellers hater jeg smatting, slurping og tenner som går mot hverandre.

Knekking av tær og fingrer tåler jeg heller ikke og om folk beveger på tærne lager det også en grusom lyd som gjør at jeg forlater rommet.

Ellers hater jeg lyden når folk drar snuen inn istedenfor å snyte seg, filing av negler og negler som skraper på ting.

Får jeg prøve ut noe med deg?

Du er rastløs men har god oppførsel. En megler når du kan.Opptatt av håret, har pent smil og fine øyne. Du kan gispe og stønne, og har kanskje noen fobier? Liker ikke kulde, har selvtillit. Du kunne være skuespiller og har god fantasi. Du må ha jobb hvor du ikke står for mye...

Du trenger ikke svare, opp til deg om du sier om noe stemmer.

he he, 6 av 12, det er nok ikke statistisk signifikant ;-)

Annonse

Gjest Kan hende noen har hørt om den bassgitarstrengen. Derfor anonym

Lyden av bestikk som møter tenner er helt forferdelig.

Jeg husker da en elev av meg tok en tykk bassgitarstreng og dro den frem og tilbake mellom tennene. Da trodde jeg at jeg skulle krepere!!! Jeg får frysniger og gysninger bare jeg tenker på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...