Gå til innhold

Etter de 30....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er enig i at sex bare blir bedre og bedre jo eldre en blir? Ihvertfall for en kvinne. Gruer meg ikke det spor til de 40 :-) Hvordan er det med menn på den fronten da?

Gjest Ganske så bra
Skrevet

Halvparten av alle menn over 40 har problemer. Potenssvikt tar luven ut av de fleste som får det, og hos noen går noe i grøfta oppe i hodet. Men de som beholder den, får det bedre jo eldre de er. Ting tar lenger tid, men det er ingen ulempe hvis det ikke tar timevis. Jeg er en av de heldige.

ylvali1365381015
Skrevet

sex er blitt noe helt annet enn det det var for ti år siden!

utvilsomt. og ja, det har blitt bedre! ;-D

menn er i usynk med oss damer der da, det kan jo bli en urfordring etterhvert...?

Mette Marits Vonde Behn
Skrevet

Jeg har hatt de beste opplevelsene etter 30 - mer erfaring, tryggere på meg sjøl, tør å spørre hvordan kvinnen vil ha det - brukervennlig som det heter blant alle som jobber innen service... ;-)

Gjest THE ONE AND ONLY
Skrevet

har hørt at sexlivet hos mannen blir bedre i 50årene eg:)

det er da de er på topp vissnok.i 30 og 50 årene. det er visstnok milepæler hehe

får bare vente å se...gutten min er bare 25 og er ypperlig! spent på hva de neste årene vil by på!

Skrevet

Tja,for meg stemmer det desverre ikke. Mindre hemninger, mindre alvor, mer lek, mer erotikk og mer kåthet for meg de fem første årene i tyveårene enn nå som gift tredveåring.

Har resignert alt for mye både min mann og jeg.En vond spiral, ganske enkelt.

Men jeg har HØRT at det stemmer det du sier:)

Skrevet

Sexlivet mitt var vel mest, hyppigst og flottest midt i tjueårene. Da var det full rulle minst 2-3 ganger hver dag. Etter fyllte 30 ble det mer labert, men det skyldtes småbarnsperioden. Vanskelig å få tid og overskudd til så mye i halmen. Skjønt, sexlivet uteble ikke, det ble bare sjeldnere, sånn et par ganger i uka.

Nå etter 40, så har det tatt seg kraftig opp etter at barna ble større. Nå har vi vel sex en 5-6 ggr pr uke.

Så for meg virker det som om det er familiesituasjonen, mer enn biologien som spiller inn.

Skrevet

har hørt at sexlivet hos mannen blir bedre i 50årene eg:)

det er da de er på topp vissnok.i 30 og 50 årene. det er visstnok milepæler hehe

får bare vente å se...gutten min er bare 25 og er ypperlig! spent på hva de neste årene vil by på!

Da har du nok hørt feil. Menn er på topp rundt 19, mens kvinner er på topp rundt 35.

Skrevet

Jeg synes at sexen har blitt mye bedre etter at jeg ble eldre. Men når det er sagt så hadde jeg ikke dårlig sex når jeg var yngre heller. Men det har kanskje noe med roen og erfaringen gjøre.

Skrevet

Det skyldes nok at man er tryggere på seg selv enn da man var i 20-årene. Man er mer erfaren, vet hva man vil og har et mer avslappet forhold til det "perfekte" (kropp, sex osv).

Gjest Ereksjonen
Skrevet

Det er bare supert... Selv om antall ganger en kveld kanskje begresner seg noe - men det er mariginalt... ;-)

Gjest Ereksjonen
Skrevet

menn er i usynk med oss damer der da, det kan jo bli en urfordring etterhvert...?

SÅ veldig i usynk er jeg ikke sikker på om vi er når vi er 40...

Gjest Ikke-nå-nei
Skrevet

SÅ veldig i usynk er jeg ikke sikker på om vi er når vi er 40...

Nei, min 40-åring klarer mange runder han ;-)

Gjest Ereksjonen
Skrevet

Nei, min 40-åring klarer mange runder han ;-)

Der ser du...! ;-)

Skrevet

Neida. Ingen ysynk her. ;-)

ylvali1365381015
Skrevet

Neida. Ingen ysynk her. ;-)

det var da godt å høre!

:-D

Skrevet

det var da godt å høre!

:-D

Jepp. Det fins mange svært virile 40ish-åringer serru. ;-)

Skrevet

Kan skrive under på at sex bare blir bedre med årene, og jeg er 39+. Mannen min er 47 og henger enda med i svingene. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...