Gjest jumbopiquete Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Eh. Var en slapp veps som drev og surra rundt meg i går. Tenkte ikke særlig mye på det, er ikke redd veps, men turte heller ikke drepe den. Lot den være. Før jeg la meg kjente jeg at jeg hadde litt vondt i øret. Var en slags kul (kvise) der akkurat i selve inngangen. Det svidde og var svært ømt å ta på. Da jeg våknet opp kjente jeg ingenting, men puttet en q-tips halvveis inni, og det gjorde vanvittig vondt!! Da jeg tro den ut var det litt puss på den og en brodd-aktig sak (!), så ut som en liten stilk i mørkebrun/sort farge....etterpå ble det kjempeømt i øret og det er en liten hevelse ved inngangen. Var dette en vepsebrodd?? Ble jeg stukket uten å merke det?? Går det an?? 0 Siter
Goliath Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Du hadde nok merket det, om du hadde blitt stukket av en veps i øret. Det er vesentlig mer sansynlig at du har fått en liten kvise i øret - vilket er helt vanlig, og kan gjøre veldig vondt om du gjør som du har gjort:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.