Gå til innhold

Blir nesten litt nervøs av dette her ;)

Anbefalte innlegg

Jeg skal gifte meg neste år, og tenkte bare å lese litt på forumet her inne for å se hva folk tenker og føler om samlivet sitt.

Må nesten si at jeg blir litt nervøs til tider. Tanken på lite sex, masete unger, late kvelder og sløve familieselskap gjør at en nesten kjenner svetten melde seg ;)

Men, jeg er optimist. Noe annet ville være dumt. Er bare skikkelig lykkelig nå, selv om jeg har et yrke som krever at jeg tidvis må reise bort i tre-fire måneder av gangen (noe som nå har skjedd). Men, å tilbringe tid alene i utlandet gir en i alle fall god trening til å gå lenge uten sex ;)

Men, men. Tror nok det kommer til å gå bra, jeg.

Er full av ulike tanker akkurat nå, men mest euforisk. Så beklager om innlegget ikke gir noen mening. Måtte bare få ut tankene mine.

Fortsetter under...

Det går så bra, så :-)

Du er klar over at ikke alle dager blir rosenrøde, så du går ikke på en smell ved første motbakke.

Jeg har vært gift i en årrekke nå. Det har vært flest solskinnsdager, og jeg har aldri angret på giftermålet eller ønsket meg ut av ekteskapet.

Vi har hatt noen tøffe runder. Men det har skyldtes ytre omstendigheter, som vi alltid har stått sammen mot. Det er veldig godt å være to når det røyner på. Vi har aldri hatt noen konflikter oss to i mellom.

Og når det gjelder sex, så har jeg ikke vært uten i lange perioder ;-)

Bortsett fra, som jeg har gjentatt noen ganger, de årene jeg gikk på hormonspiral. Den tok knekken på min sexlyst :(

Du må ikke tenke at andres opplevelser "automatisk" overføres til dere som gift par! Samlivet preges av det man selv velger - og en seremoni og et papir endrer jo ingenting.

Når (hvis) barn kommer inn i bildet, vil livet endre seg - men det betyr ikke nødvendigvis slutten på all sex etc. Man kan absolutt ha et glimrende sexliv, selv om man har opptil flere unger!!

Så kos deg du, med dine gifteplaner - og tenk på hvordan dere skal fortsette forholdet deres, for å bevare det dere har i dag :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...