flisa Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 er det ikke for sent nå? - - skolen har vel begynt? Skal vi se: Olabukse Ostehøvel 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Oppvaskbørste Ovnrens Overtrekksbukse Ordbok 0 Siter
Lucretia Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 olivenolje oljemaleri oppgaver/oppgavehefte oppskrift 0 Siter
Gjest printe ut fra nettet Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 olivenolje oljemaleri oppgaver/oppgavehefte oppskrift Har dere printer og noen enkle rammer / mapper, kan dere jo skrive ut bilder av onkel, oldemor, oljebrønn, ost, oljekanne, opel og andre ting som er vanskelig å ha liggende på skolen.. Skriv evt på bildet hva det er.. 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 er det ikke for sent nå? - - skolen har vel begynt? Skal vi se: Olabukse Ostehøvel Klarte ikke å komme på noe i dag, så prøver på igjen i mårra, så skal ta en rådslaging med gutten når han kommer fra skolen snart. Tror vi fikk den vanskeligste bokstaven i grunnen, og jeg er veldig spent på hva de andre hadde med seg i dag, he he! 0 Siter
laban Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Ostepop! Men det spørs vel om posen får ligge i fred en hel uke... Ellers støtter jeg forslaget om ostehøvel, du blir nødt til å kjøpe ferdigskivet ost denne uka :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Klarte ikke å komme på noe i dag, så prøver på igjen i mårra, så skal ta en rådslaging med gutten når han kommer fra skolen snart. Tror vi fikk den vanskeligste bokstaven i grunnen, og jeg er veldig spent på hva de andre hadde med seg i dag, he he! Jeg synes han kan ta med en oppvaskbørste. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Har han en onkel som er villig til å stille opp en lengre periode:)? eller hva med en ostehøvel? Oliven i glass? o-boy? orkide? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.