Gå til innhold

Ting på O..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det ikke for sent nå? - - skolen har vel begynt?

Skal vi se:

Olabukse

Ostehøvel

Fortsetter under...

Gjest printe ut fra nettet
Skrevet

olivenolje

oljemaleri

oppgaver/oppgavehefte

oppskrift

Har dere printer og noen enkle rammer / mapper, kan dere jo skrive ut bilder av onkel, oldemor, oljebrønn, ost, oljekanne, opel og andre ting som er vanskelig å ha liggende på skolen.. Skriv evt på bildet hva det er..

Skrevet

er det ikke for sent nå? - - skolen har vel begynt?

Skal vi se:

Olabukse

Ostehøvel

Klarte ikke å komme på noe i dag, så prøver på igjen i mårra, så skal ta en rådslaging med gutten når han kommer fra skolen snart.

Tror vi fikk den vanskeligste bokstaven i grunnen, og jeg er veldig spent på hva de andre hadde med seg i dag, he he!

Skrevet

Ostepop!

Men det spørs vel om posen får ligge i fred en hel uke...

Ellers støtter jeg forslaget om ostehøvel, du blir nødt til å kjøpe ferdigskivet ost denne uka :-)

Annonse

Skrevet

Klarte ikke å komme på noe i dag, så prøver på igjen i mårra, så skal ta en rådslaging med gutten når han kommer fra skolen snart.

Tror vi fikk den vanskeligste bokstaven i grunnen, og jeg er veldig spent på hva de andre hadde med seg i dag, he he!

Jeg synes han kan ta med en oppvaskbørste.

Skrevet

Har han en onkel som er villig til å stille opp en lengre periode:)?

eller hva med en ostehøvel?

Oliven i glass?

o-boy?

orkide?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...