Gjest elev_16 Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Noen som vet hvor lang tid det tar å fjerne tannregulering fra over- og underkjeven? Skal ha en prøve som jeg kanskje ikke rekker hvis det tar for lang tid… 0 Siter
Gjest ring og spør Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Ring tannlegen din og spør. Da kan du også få vite om du kan komme litt tidligere, for eksempel, og i hvertfall gjøre dem oppmerksomme på at det er vanskelig for deg hvis det blir forsinkelser. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Når du tar ut reguleringa så skal de vel også lage en nattgum til deg regner jeg med? Men min erfaring er at det går relativt fort. Times tid tenker jeg. Men gjør som en annen råder deg til, ring og hør for sikkerhets skyld. 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Hadde jeg vært deg hadde jeg bedt om å få en ny time. Selv om de lover å bli ferdige, så vil sikkert du stresse med det når du sitter i stolen, og det er ingen god forberedelse til prøven. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.